Reply on: Valec #143447:
Tunel si pamätám ešte z čias, keď ním nejazdili električky, ale napr. bus 39 a IAD, preto ma zaujíma všetko, čo sa okolo neho deje. Nemám žiadne pochybnosti o tom, že jeho komplexná rekonštrukcia bola nevyhnutná. Otázne je, či sa to nedalo urobiť lacnejšie, v štandardnejšom prevedení, či niektoré nie práve najnutnejšie veci (napr. kamery a pod.) nemohli počkať do budúcich rokov a ušetrené prostriedky použiť tam, kde je ich treba viac.
Valec
Re #143262 Petto: Ak bude Eurovea obsadená tak, ako v poslednej dobe všetky bratislavské novovstavby, tak ani nebude treba nič meniť. Nanajvýš tak zmeniť zastávku o ulicu vedľa aby sa nepovedalo.
Re #143312 Martin Fundárek: Naviac, ako už je v Bratislave zvykom, pracujú v pevnom režime. ?
Re #143354 Mischo1: O čo je Tedom ekologickejší ako CNG Karosa?
Re #143362 Peon: Zaujímavé, ja som kartou mBank platil PCL ako na predaných miestach, tak aj prostredníctvom internetu a nikdy žiaden problém nebol.
Re #143400 luky1: Jasné, mali by ten tunel nechať tak a tie znížené financie použiť niekde inde zmysluplnejšie. Napríklad rozobrať aj trať v Dúbravke a na Krížnej.
Re #143401 no.ev.di.: Na Špitálskej sa vymenila komplet trať pred 20timi rokmi. Máš pocit, že by to mali robiť častejšie?