Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #99327:
http://www.sadds.sk/img/karosa-c935-interier.jpg co je na tomto interiery zle? interiery mi nevadia, vadia mi vozdila ako take, resp ich udrzba

alebo toto
http://www.sadds.sk/img/karosa-c934-interier.jpg

interier ani nasich karos nie je zly... zle je ze je tam smrad motora, ze tam pistia brzdy tak ze sa to neda pocuvat, ze cely autobus nadskakuje a ze pri kazdom radeni sa rataju zuby... toto je rozdiel medzi SadDS karosami a DPBKarosami..

ano, ani jedny nepatria do 21. storocia ale v SADDS je snaha to aspon zamaskovat

napr toto
http://www.sadds.sk/img/karosa_c934_1+.jpg

a toto
http://imhd.sk/ba/index.php?img=23281&typ=gm

je neporovnatelne
Reply on: Ike #99325:
okrem zrejme mensej poruchovosti mi nova Karosa B 930 nepripada ako vozidlo patriace svojou kvalitou interieru do 21. storočia. Minimalne vtom ze je to VP a rozdiel medzi 700 Karosam je akurat v inych sedadlach.
Reply on: Ámos #99324:
tak najlepsi by bol dobry interval s novymi vozmi.
Reply on: Majo #99316:
ale ved vravim ze eliny su ina vec... tam sa velmi technologie nemenia a proti historickemu vzhladu nic nemam 🙂 ale musis uznat ze tie nase CNG kraksne nie su ani zachovale historicaky ani pohodlne vozidla ktore by splnali kvality 21. storocia 😉
Reply on: Ike #99315:
ja som anketu na malej vzorke robil. vyslo mi, ze viac ludi chce lepsi interval so starymi vozmi ako horsi z novymi.
Reply on: Peon #99317:
Asi myslíš firmu KOSEC, tá čistí vybrané priestory vrátane niektorých zastávok. Ale rezort technickej infraštruktúry DPB tiež raz za čas čistí iné zastávky. Sú to tí istí, čo zbierajú koše. A oni majú rôzne autá, občas vidím ako nakladajú vrecia so smeťami aj do Favorita...
Reply on: Andy #99319:
Nie. ?
Reply on: Peon #99317:
"Upratovači? Akí? Tí, čo vyberajú smetné koše na zastávkach majú pokiaľ viem také nákladné vozidlo."

Ale niekedy jazdia aj na takom zelenom Formane (kombi verzia Favoritu). ?
Reply on: Ámos #99311:
Jasné, to som o Žiline písal. Toľko som tú vetu preštylizovával, že nakoniec vôbec nemuselo vyplynúť, že je to výsledok žilinského tarifného experimentu.
Reply on: Emo #99318:
Však do októbra to tak bolo. Namietal si vtedy?
Reply on: Valec #99299:
Pozri, keby bola v terajšej cene električenky zahrnutá aj nočná doprava, ja by som nič nenamietal. Ale Majo navrhoval zaviesť ešte zvlášť príplatok k električenke za ND. A to sa mi už nepáčilo (teda pokiaľ by ten príplatok mal platiť každý, kto má električenku bez ohľadu na to, či ND využíva alebo nie). ?
Reply on: Sati #99274:
Upratovači? Akí? Tí, čo vyberajú smetné koše na zastávkach majú pokiaľ viem také nákladné vozidlo.

A zastávky (okrem JCDecaux) čistí tuším nejaká firma patriaca pod magistrát, čo celkovo verejné priestranstvá čistí...
Reply on: Ike #99315:
V Budapeši do leta minulého roka jazdili v pravidelnej premávke ešte električky z roku 1939, teraz tam jazdia ešte stále dobre staré vozidlá (v BA by už boli určite historickými), ale nikomu to neprekáža, pretože jazdia často, rýchlo, sú čisté, spoľahlivé, v dobrom stave atď. Myslím, že cestujúcich nepriláka vozidlo ako také, ale služba, akú mu ponúkneš.
Reply on: Ámos #99314:
netvrdim ze za kazdu cenu (hoci to tak vyznelo)... ale aby chodili stale hrkace ikace kde bude 0% zaplnene miesta na statie, to je setrenie na nespravnom mieste... starymi ikacmi nikoho neprilakas...

inak bol by to zaujimavy namet na anketu, ci ludia uprednostnuju starsiee vozy a dobry interval alebo nove vozy a horsi interval
Reply on: Ike #99306:
to je taky ten kosicky sposob aj keby "na chleba nebolo". Coze mame interval v spicke na vacsine linkach 15minut. Hlavne, ze mame nove autobusy.... ?
Reply on: Ámos #99311:
Tie zdvojene odchody : Vzdycky su obidva spoje rovnomerne plne nikdy nejde jeden prazdny a druhy preplneny...
Reply on: Majo #99288:
A možno tam je aj strata zákazníkov na krátke vzdialenosti.
Re #99299 Valec: Ten 10% úbytok ročne je v BA?
Reply on: Ike #99298:
mna 900 Karosy nikdy neoslovili. Je to nieco ako felicia ohblovanym favoritom.
Nakup vozdiel v primestskej doprave bez klimy by mal byt pokutovany.

Re #99300 Majo: zdvojene spoje su chobotina logiky nahradenia klbaku solami v tom istom case. Ak poslem tie dve sola s odstupom 5 -10 minut cestujuci sa mi rozleju rovnomerne do oboch. Ak ich poslem naraz prvy voz je natrieskany a ten druhy poloprazdny.
Aj na L80 by sa v rannej spicke hodil klbak ale v sedle a poobede uz nie je tak potrebny. Tak lespie je mat rano interval 4minuty ako s klbakom 5 a v sedle 20.

Re #99302 Majo: Aj v medzivojnovom obdobi bol príplatok za jazdu v noci. Teda listok stal viac v noci ako cez den.
V kazdom pripade ak si kupim elektricenku mala by byt ND v cene. To ze si dopravca nedokaze spravit poriadok s ciernymi pasaziermi mna, platitela dani tomuto mestu a platiaci zakaznik, nemusi zaujimat a ani nezaujima. Je to Zahradnikov problem a vyriesil ho zle.

Re #99299 Valec: za poslednych 8 rokov DPB neprepravil kazdorocne o 10% cestujucich menej. Dokonca dnes prepravi viac ludi ako v roku 2000, ale zaroven menej ako v 1999.
Reply on: Majo #99308:
no tak tie sorky su klasicke 12m cize tak male nejsu...a tlacenice su ale to by nepomohol ani Ikarus ani nic...
Reply on: Majo #99304:
no neni lebo cestuje velmi vela ludi aj tak su rano vsetky 3 spoje preplnene a to chodi kazdych 5min a niektore su aj zdvojene..

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.