Reply on: Ike #99264:
To boli tzv. "rozpadáky", vlaky, ktoré sa postupne cestou rozdeľovali. Tak napríklad v GVD 1996/97 išiel v X z Lučenca Os 21451 v zložení 810+2xBaafx+810 do Utekáča, 810 do Poltára a Rimavskej Soboty, Baafx+810 do Poltára a 810 do Brezničky a Katarínskej Huty.
Zo Štúrova chodil v X vlak Os 12001 v zložení 751 (do Čaty), 810+3Baafx+810 do Levíc, 810+Baafx do Čaty a Šiah a 810 do Čaty.
V roku 1997/98 išiel v X vlak Os 12506, ktorý mal mať podľa obehov zloženie 851+Bix do Červenej Skaly, 851+2xBix+820 do Hnilca, 2xBix+851 do Nálepkova a 2xBix+851 do Gelnice mesta. Ale musím priznať, že keď som to fotil, tak to reálne malo "len" nejakých 9 vozidiel.
Ámos
Okrem toho treba sa aj zamysliet, ze si stupol takemu SL pocet cestujucich ked kupili SORatka alebo napriek tomu stale zakaznikov stracaju. A teda, ze ci je novy bus tak obrovskym prinosom pre cestujuceho ako sa tu tvrdi.
Ano, nove vozidla su potrebne no ich nakup/prenajom je v prvomrade plusom pre DP az sekundarne aj pre cestujucich. A aj to podla toho aky voz sa kupi.