Reply on: S499.1023 #97677:
No aj tento šetrný model s nosnými a doplnkovými linkami je náročný na vozový park DPB. Kraťase na 50,84,93 a 94 sú toho dôkazom ako to funguje, že z nosných liniek z veľkou kapacitou a krátkym intervalom sú skôr linky s kolísavou kapacitou a nepravidelným intervalom...
Majo
http://www.railfaneurope.net/pix/fr/trams/Strasbourg/Eurotram/1001-26/strasbourg1010_bk0706090045.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/fr/trams/Strasbourg/Eurotram/1001-26/SB0114.jpg
Ukáž mi, ako je táto trať neohľadulná voči život. prostrediu! Na rozdiel od "polotunelu" netvorí fyzickú bariéru a je dostupnejšia, energeticky menej náročná (napr. netreba eskalátory, osvetlenie staníc), menej rušivá, mestotvornejšia, fyninančne menej náročná na financie pri výstavbe i údržbe a mohol by som pokračovať do nekonečna...