Reply on: S499.1023 #97677:
No aj tento šetrný model s nosnými a doplnkovými linkami je náročný na vozový park DPB. Kraťase na 50,84,93 a 94 sú toho dôkazom ako to funguje, že z nosných liniek z veľkou kapacitou a krátkym intervalom sú skôr linky s kolísavou kapacitou a nepravidelným intervalom...
Marcelllooo
Re #97715 S499.1023: To som rad. Neodpustil by som si, keby som sa mylil a mohol sa nieco nove naucit a nevyuzil by som to. Preto ma upozornuj, kde robim chyby. Ale rob to na urovni. Casom sa mozno stanes aj partnerom pre komunikaciu.
Re #97720 Valec: Viac ako to ze sa to niekde da, mna zaujima, ako to bude v Bratislave. To, ze sa to da este neznamena, ze to bude. Ja definujem rizika. Po ich eliminacii sa mozme znovu bavit ci elina ano alebo nie.
Sucasny stav zameru mi dava vsetky dovody pre nie.
Re #97721 Ik: Plytky tunel je zo vsetkych realizacnych variantov k zivotnemu prostrediu najohladuplnejsi. Preto ho presadzujeme.