"Jedinou autobusovou trasou, ktorá sa mohla 21 vyrovnať, čo do dĺžky i do krásy bola báječná 112. Petržalskú trasu mala až po Synekovu rovnakú ako 21. Pod mostom SNP mala zástavku a pokračovala po Vajanského nábreží až po Mokrohájsku. Tu si to bezstarostne zatočila do Dúbravky, kde aj skončila. V 1993 jej skrátili trasu len po most SNP. To bol prvý necitlivý zásah do tohto komplexného organizmu trás MHD. Nasledoval neospravedlniteľný škandál. 112 presmerovali cez Einsteinovu až na Patrónku a po pár rokoch ju premenovali na 92. Až nedávno sa snažili napraviť staré krivdy a predĺžili ju až do Dúbravky, od Patrónky po pôvodnej trase, no dávnoveký názov jej už nevrátili, čím Bratislavčanov ochudobnili o jednu z mála dochovaných pamiatok. "
Zvláštne že ja si pamätám iné trasy, napr. 112 do BAZ. ?
Zvláštne že ja si pamätám iné trasy, napr. 112 do BAZ. ?
Marcelllooo
V sucasnosti neexistuju na Slovensku technicke normy pre vozidla pre NS MHD. Eleltkricky svojimi akustickymi aj vbracnymi charakteristikami su zasahom do riadneho uzivania vlastnickych prav a preto tieto ziadame eliminovat realizaciou trate v tzv. plytkom tunely.
Zdruzena investicia v plytkom tunely je mensi zasah do ZP ako planovana elektricka do Petrzalky.