Reply on: Marcelllooo #97714:
"Eleltkricky svojimi akustickymi aj vbracnymi charakteristikami su zasahom do riadneho uzivania vlastnickych prav a preto tieto ziadame eliminovat realizaciou trate v tzv. plytkom tunely."Že ty si sa nikde okrem Bratislavy elekričkou ešte neviezol? A vlakom asi tiež nie. Lebo ja mám jednu stanicu za domom, a keď ti budú až tak prekážať, môžeme vymeniť byť. Budeš to mať len asi o 700 metrov inde.
"Zdruzena investicia v plytkom tunely je mensi zasah do ZP ako planovana elektricka do Petrzalky."
Pridružia sa k tejto investícii aj obyvatelia Romanovej? Stačí zo 14tky.
Marcelllooo
1. Mas viacero nezavislych zdrojov financovani. Podrobnosti som uviedol v doterajsom texte.
2. V Bratislave sa nateraz neuvazuje s metrom. Uvazuje sa o NS MHD na baze lahkych mestskych suprav s nadvaznostou na region. Vzhladom na synergicky efekt, ze sa tam vedie TEN-T17 koridor, regionalna doprava aj mestska doprava, dokadza ku multiplikacnemu efektu, co do kumulacneho efektu aj ekonomickej vyhodnosti.
3. Cely centralny komponent je uzkym hrdlom, z ktorych niektore casti su lepsie, niektore horsie. Uzke hrdlo je (zrejme) odstranitelne, ale sa zatial neplanuje ani nepripravuje.
4. Bolo uvedene v doterajsom texte, znovu odporucam aj "investicny zamer NS MHD, 1. etapa: Safarikovo nam. - Janikov dvor".
5. Vajnorska a dalsie radialy su pripravene a otvorene pre vymenu kolajnic na iny rozchod, nie pripravene na zmenu rozchodu.
6. Ked bude na to dovod, moze sa tak stat.