Aj keď ma akademik Prof. JuDr. Marcelllooo DrSc. Dr. h. c. ignoruje musím mu niečo povedať. Už ťa napadlo niečo také, že ak ŽSR nespraví druhú trať tvojho NDS, čo je viac než pravdepodobné, že ti vzniknú pravdepodobne 2 absolútne nekompatibilné linky, keďže ak tá druhá linka nebude železničná, čo by asi nebola, tak by pre ňu platili iné normy právne no najmä technické. Ale to by si si musel naštudovať ZÁKLADNÉ právne predpisy dopravného práva, resp. na úseku správy dopravy.
Zaujimave, ze do roku 1961 sluzil ten isty Stary most aj pre elektricku. A to este po nom chodili aj vlaky. Zeby presiel odvtedy nejaky downgradom, aby bolo nutne ho upgradovat? Odkial su tie cisla? Alebo tomu mam rozumiet, ze ak sa bude Stary most de facto stavat nanovo, tak v pripade cestnej verzie sa postavi cosi horsie ako to urobila Cervena armada za vieme akych podmienok po 2. svetovej vojne? Vtedy v pohode vyhovoval dlhsim a tazsim vlakom ako to bude v pripade elektrickovej prevadzky.
- Je mozne vyuzit aj na skok do mesta. Ale nie je to primarne urcenie tohto subsystemu.
- Elina by mohla byt doplnkovou aj v Petrzalke, ale lacnejsie a k prostrediu ohladuplnejsie je mat doplnkovy subsystem busmi/tro***usmi.
- lebo jedno i druhe sa lisi uzivatelmi a cestujucimi. Nie su totiz ti isty. NS MHD pouziju cestovatelia na dlhe trate. Elinu cestovatelia v ramci radialy (za nakupom, do kina, za kamosmi). Ci sa uzivia v kazdom pripade neviem. To treba spocitat.
- K eline v Zaluhach - Patronka - Hl. stanica sa nevyjadrujem a podrobnejsie sa nou nezaoberam, lebo sa ma priamo netyka a nevplyva na moje vlastnicke prava ani na pravo na priaznive zivotne prostredie.
Moze byt urobena dobre ale aj zle. Zavisi od prevedenia.
Re #97076 Ámos:
- Ak sa rozhodlo, ze sa do tunela ide (co bolo povedane, ze ide), tak sa financovanie najde. Ale sam uz teraz hovoris o financnom modely.
- Take jednoduche a idealisticky naivne to nie je. Jednak mesto spolupracuje so ZSR a MDPT, jednak stat ma paky, aby si to zakonne presadil.
Áno, napríklad ty máš na tomto fóre to úplne najnižšie postavenie, postavenie arogantného šaša, ktrý sa snaží rozhodovať o tom, čo mu neprislúcha ani náhodou.
Ale, milý autista, tu nikto nestojí o rozhovory (v skutočnosti monológy) s tebou. Takže sa môžeš bez ohľadu na svoje záskuhy v oblasti boja proti obchodným reťazcom, regulácei Kauflandu a skrutkovo-maticového riešenia úzkohrdelného centrálneho komponentu spakovať a bežať späť do ri..., totiž čo to trepem, na Rovniankovu 14.
Predtým, než budeš chcieť niekomu dávať testy, naštuduj si gramatiku spisovnej slovenčiny.
Vyjadrenia nemenovaneho pana mi pripominaju zemiaky z nemenovaneho obchodneho retazca. Navonok krasna supka = autor dokazuje svoju ucenost vynikajucou slovnou zasobou - a vovnutri hniloba = nulova pouzitelnost obsahu textu. A preto radsej nakupujem zemiaky tam, kde mozno az tak pekne zvonka nevyzeraju, ale zato sa daju aj jest...
Mozno na miestnom urade su vsetci "mudrymi" vetami s plejadou cudzich slov ohureni (a mozno im ani nerozumeju), ale obavam sa, ze vacsina navstevnikov tohto fora vsetky tieto vyrazy dobre pozna, zaujima sa len o obsah prispevkov a neminie celu energiu na listovanie v slovniku cudzich slov (ako je to mozno na miestnom urade). Nemozno upriet, ze je to dobra taktika na ziskanie vplyvu u neznalych problematiky (a to nielen z radov uradnikov, ale aj niektorych obcianskych aktivistov). Ale u ludi, ktori sa o dopravu zaujimaju hlbsie a maju skusenosti z miest, kde funguje na urovni, s tymto nie je mozne pochodit.
- Oprava Stareho mostu s tratou elektricky je o cca 300 az 400 mil. drahsia v porovnani ked by bola len cesta. Ina nosnost, vibracne parametre atd.
- Ci veris a ci nie je irelevantne. Ale je to mozno dane tym, ze pracujem s ludmi, s ktorymi elementarne pravidla ludskej koexistencie a slusnosti nemusim preberat a prirodzene ich dodrziavaju.
ZSR mozu vyhlasit co chcu. Nemaju ziadne financne krytie. A ak sa bude stavat, tak nech to bude kryte z akychkolvek zdrojov, investorom su ZSR a teda to budu platit oni. A to v prvom rade financiami zo statneho rozpoctu a po odovzdani stavby preplati 85% Europsky zväz.
Ano tento koridor v UP je a je momentalne este stale vyhradeny pre nosny kolajovy system. Najblizie k uzemnemu konaniu ma stale elektricka. Zmena UP musi prejst mestskym zastupitelstvom 3/5 vacsinou. Takze rozhodne co chce mesto a nie co chcu ZSR.
1. Odborna, hoci nie vysoko formalna komunikacia je v rozpore s neformalnou komunikaciou s vulgarizmami. Nemienim sa o tom dalej hadat.
3. Pokial by bol drzy, jedna by mu letela.
4. ci bude stacit alebo nie, neviem teraz posudit. Ze ZSR do tunela idu sa vyjadril ing. Mecar. O prevadzkovatelovi a prevadzkovych okolnostiach - to nech si vyriesi MDPT. Mne ako uzivatelovi je to jedno.
OPRAVA (spôsobené ospalosťou) "elektricka nesluzi hlavne ako doplnkova doprava do centra, ale v rámci radiály" Keď je centrum na skok, prečo nevyužiť? Ďalej platí predchádzajúci príspevok.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Marcelllooo
- Oprava Stareho mostu s tratou elektricky je o cca 300 az 400 mil. drahsia v porovnani ked by bola len cesta. Ina nosnost, vibracne parametre atd.
- Ci veris a ci nie je irelevantne. Ale je to mozno dane tym, ze pracujem s ludmi, s ktorymi elementarne pravidla ludskej koexistencie a slusnosti nemusim preberat a prirodzene ich dodrziavaju.