Reply on: intony #97067:
- Je mozne vyuzit aj na skok do mesta. Ale nie je to primarne urcenie tohto subsystemu.
- Elina by mohla byt doplnkovou aj v Petrzalke, ale lacnejsie a k prostrediu ohladuplnejsie je mat doplnkovy subsystem busmi/tro***usmi.
- lebo jedno i druhe sa lisi uzivatelmi a cestujucimi. Nie su totiz ti isty. NS MHD pouziju cestovatelia na dlhe trate. Elinu cestovatelia v ramci radialy (za nakupom, do kina, za kamosmi). Ci sa uzivia v kazdom pripade neviem. To treba spocitat.
- K eline v Zaluhach - Patronka - Hl. stanica sa nevyjadrujem a podrobnejsie sa nou nezaoberam, lebo sa ma priamo netyka a nevplyva na moje vlastnicke prava ani na pravo na priaznive zivotne prostredie.
Moze byt urobena dobre ale aj zle. Zavisi od prevedenia.
Re #97076 Ámos:
- Ak sa rozhodlo, ze sa do tunela ide (co bolo povedane, ze ide), tak sa financovanie najde. Ale sam uz teraz hovoris o financnom modely.
- Take jednoduche a idealisticky naivne to nie je. Jednak mesto spolupracuje so ZSR a MDPT, jednak stat ma paky, aby si to zakonne presadil.
intony
"elektricka nesluzi hlavne ako doplnkova doprava" Prečo tu môže byť doplnkovou dopravou a v Petržalke na Nám. hraničiarov a pri TPD nie?
Ako je možné, že v Karlovej Vsi a Dúbravky by sa uživilo podľa teba aj metro, zatiaľ čo v oveľa väčšej Petržalke nejakým fyzikálnym zákonom nie?
Bol by si aj proti výstavbe ET Záluhy (Dúbravka) - Patrónka - Hlavná stanica? Alebo mi povieš, že taká kapacita tam nebude potrebná?