Reply on: Emo #97057:
- Ano. Stara Petrzalka je co? Jej posledne zvysky su oblast okolo Kremnickej a za Matadorkou pri Gogolovej.
Uzemie v okoli Sadu je co? Ved islo o prvy verejny park v Strednej europe.
- Lavka je dokazom barierovosti, nie opaku.
Re #97054 Emo:
- Lebo centralna oblast je uzkym hrdlom. Lebo na radialach sa vytvaraju lokalne body zdrzania. Lebo mesto presadzuje taku dopravno-uzemnu prax aku praktizuje.
Re #96890 intony:
Rozdiel je v tom, ze subezna elektricka nesluzi hlavne ako doplnkova doprava do centra, ale len v ramci radialy. A uz vobec nie do inych casti mesta, ci do regionu, co NS MHD plni.
Marcelllooo
- Ááano_. Vhodne naprojektovana a postavena elektrickova siet. Avsak to, co sa prezentuje (valo) ako projekt elektricky do Petrzalky za vhodne riesenie nepovazujem.
Znovu opakujem ze momentalne je k dispozicii binarna volba:
1. elektricka za 8mld cez Stary most do centra bez oprav centra a dalsich casti s tym, ze bude treba zobrat cca 5mld uver a teda sa neujde na ine druhy dopravy ani na opravu a prestavbu elektrickovej siete.
2. spolupraca so ZSR a ZSSK na jednej casti NS MHD, usetria sa 2 az 5 mld podla realizovaneho variantu a rozsahu, nemusi sa brat uver, usetrene peniaze sa daju pouzit na rozvoj inych druhom dopravy, ci prestavbu existujucej elektrickovej siete.
Dnes sa rozhoduje len medzi tymito dvomi variantami, ziadnym inym. Jediny iny variant, ktory by bol mozny teoreticky je nerobit nic.
- Stratila by opodstatnenie ako subsystemu, ktory prepravuje v ramci celeho mesta. Nestratila by opodstatnenie na cestovanie v ramci danej radialy. To v Petrzalke budu musiet obsluhovat autobusy a trolejbusy. Ich obstaranie a prevadzka je vsak lacnejsia ako obstaranie a prevadzka autobusov a to aj pri zapocitani roznej doby zivotnosti.
A to som este zatial nehovoril, ze elektricka ne neflexibilna (prekazku nemoze obist, je zavisla na kolajniciach a dodavkcah elektriny). Trolejbus je flexibilnejsi, jedine obmedzenie je doavka elektriny a teda dostupnost troleji. Lokalne prekazky (havarovane auto) vsak obist vedia. Najflexibilnejsie su samozrejme busy.