Reply on: Marcelllooo #97040:
Lenze chodci budu moct prejst elektrickovu trat NA UROVNI POVRCHU na rozdiel od Einsteinovej. A zdravy clovek ktory ma sily 5 hodin behat po Auparku (takmer nic ine za Einsteinovou nie je), ma sily vyjst na jeden nadchod, ked nie, moze ist vytahom.
Reci o rozdeleni Petrzalky su proste blbost.
To isté je schopná spĺňať vhodne postavená, príp. prestavaná električková trať.
intony
"Elektricka je urcena v centrach miest na lokalnu prepravu, inde na prepravu v ramci mestskych casti."
Prečo by teda Petržalka nemohla mať aj električky aj metro? Keď do Karlovej Vsi a Ružinova by si kľudne nacpal metro, trolejbusy, autobusy a aj električky.
Električky v Petržalke by mohli plniť to, čo by mohli podľa teba plniť výstavbe metra plniť vo zvyšku Bratislavy. A povedz že nie.