Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Marcelllooo #97025:
toto namna neskusaj. V I-netovych diskusiach sa musis vyjadrovat jasne, lebo inak vznikaju nedorozumenia, kedze okamzita spatna vazba, ktora je bezna v hovorovej diskusii nie je mozna. Takze laskavo sa prisposob ty vacsine, ktora od teba ziada presne vyjadrovanie, nie ze sa vacsina bude prisposobovat tebe.

Ano je logicke, ze cokolvek sa da v buse odpojit. Nato sa hadam rozumny clovek nemusi pytat vodica.

Re #97030 Marcelllooo: To nie su tvoje deti, ty ich nemas co vychovavat.
Vulgarizmy su beznou sucastou hovorovej reci a sluzia na dokreslenie nazorov osob o inych osobach ci veciach. Pouzivaju sa hlavne v neformalnom styku a taky na tejto diskusii prebieha.
Ak ti vadia ohrad sa proti ich pouzivaniu nesnaz sa vsak prosim nikoho vychovavat.

Re #97032 810zssk: zelezi akym sposobom by bolo vypnutie vykonane. Ak a la DPB - prestrihnutie kabla - tak by skodu sposobili.

Re #97033 Marcelllooo: V bode 1. si dokazal svoju nekompetentnost podla vlastnych kriterii. Preto prosim prestan so sebou komunikovat.
Doporucujem dostudovat zavery UITP o klasifikovani kolajovej dopravy v mestskych aglomeraciach.
Takisto odporucam navstivit niektore elektrickove prevazdky z zapadnej Europe a pozret sa za hranicami ako to tam funguje.

Treba si uvedomit, ze kym Bratislava nebude mat cez 1. milion obyvatelov metro a elektricka sa dohromady neuzivia. UITP odporuca system rychlodraznej elektricky v relaciach, kde je pozadavana prepravna kapacita 40.000 osob/hod na smer.
Reply on: Marcelllooo #97041:
Ja som pisal ze tie veci co pises o zaruke su hovadina, kedze DPB zaruku nema a teda o nu prist NEMOZE. Nie, ze DPB nebude mat sankciu (o com pochybujem, ale nemozno to vylucit).
Reply on: Marcelllooo #97040:
Lenze chodci budu moct prejst elektrickovu trat NA UROVNI POVRCHU na rozdiel od Einsteinovej.

A zdravy clovek ktory ma sily 5 hodin behat po Auparku (takmer nic ine za Einsteinovou nie je), ma sily vyjst na jeden nadchod, ked nie, moze ist vytahom.

Reci o rozdeleni Petrzalky su proste blbost.
A nedozvedel som sa od teba, aký je medzi danými systémami rozdiel v príspevku #96890 ? Nehádam sa, len dávaj pozor, aby si nepoužil niečo, čo môže byť opäť použité ako protipól tvojej predstavy MHD v Petržalke.
Reply on: 810zssk #97037:

Napoveda: Co sa stane v pripade, ze sa medvedovi pokazi zatvaranie dveri pocas testovania? Kto to zaplati?

P.S. Taketo ustanovenie je standardnou sucastou zmluv o kupe, ci zapozicani.
Reply on: Emo #97018:
Taku, ako Najazdova rampa na Novy most v historickom centre, aj ked tam je to aspon z casti zmiernene tym, ze sa obnovili hradby.

Je to jazva pre bezbarierovy prechod, jazva pre urbanizmus Petrzalky ako celku (bude cestami a elinou rozstvrtena a fyzicky oddelena).
Reply on: Marcelllooo #97033:
"Lebo metro je nosnym systemom, teda prepravuje cestujucich na dlhsie trate a v spadovych relaciach, rychlo a bezprekazkvoo." ❗ To isté je schopná spĺňať vhodne postavená, príp. prestavaná električková trať.

Naozaj veríš, že Bratislava bude mať svoje metro od Dúbravky po Ružinov? Ak áno, električky stratia svoje opodstatnenie, pretože podľa tvojich slov ani v Petržalke by nemali svoje opodstatnenie, keďže bude/chcete mať metro.
Ak je skutočná výstavba druhá metra tak v nedohľadne a tak v oblakoch, prečo nepresadzovať a bojovať za to čo tu je, ale sa len bezhlavo držať plánu stavby z roku 1970?
Reply on: Ámos #97035:
Ja len pisem cim argumentuje Mercedes.
Reply on: Marcelllooo #97034:
Opakujem, nakolko DPB vozidlo nevlastni, nema nan ani ZARUKU, pochopis to konecne?
Reply on: Marcelllooo #97033:

"Elektricka je urcena v centrach miest na lokalnu prepravu, inde na prepravu v ramci mestskych casti."

Prečo by teda Petržalka nemohla mať aj električky aj metro? Keď do Karlovej Vsi a Ružinova by si kľudne nacpal metro, trolejbusy, autobusy a aj električky.

Električky v Petržalke by mohli plniť to, čo by mohli podľa teba plniť výstavbe metra plniť vo zvyšku Bratislavy. A povedz že nie.
Reply on: 810zssk #97024:
Hm zvlastne ze Citelisy, Solarisy, SORy su vyrobene v EU a fotobunku nemaju.
Reply on: 810zssk #97032:
Ale moze sposobit zrusenie zaruky, alebo vyvolat inu zmluvnu pokutu.
Reply on: Emo #97029:

1. Lebo metro je nosnym systemom, teda prepravuje cestujucich na dlhsie trate a v spadovych relaciach, rychlo a bezprekazkvoo.

Elektricka je urcena v centrach miest na lokalnu prepravu, inde na prepravu v ramci mestskych casti.

2. Jasne, ze by v centre mala byt rychloelektricka, NS MHD, metro pod zemou. Tam sa to musi dokonca robit razenym tunelom v hlbke niekolko desiatok metrov pod zemou. Ale to sa v Bratislave neplanuje, centrum sa planuje ponechat take ake je.

V Petrzalke pozadujeme, ak sa ma elektricka vobec stavat, aby to bolo v tzv. plytkom tunely, teda hlbenom z povrchu, z dovodov:
- odstranenie barierovosti elektricky
- zvukova izolacia
- povrchova uprava na sad/park
- odstranenie urovnovych krizovani inych pozemnych komunikacii (cesty, cyklotrasy, pesie trasy)
Reply on: Marcelllooo #97031:
Vypnutie fotobunky NESPOSOBUJE skodu.
Reply on: 810zssk #97028:
Neviem, hovorim len to, co som sa dozvedel od sofera a jedneho kamosa odtialto.

Ale zmluvu o pouzivani a zodpovednosti za vzniknute skody hadam maju, ako i o podmienkach uzivania vozidla a jeho zapozicania, ci ako to maju riesene.
Reply on: Ámos #97023:
Ano, bohuzial som sa musel spravat ako ucitel, lebo spravanie niektorych rozmaznanych deti prekrocilo iste medze a nikto tu s tym nic neurobil. Vyzadovanie slusneho spravania a slusneho rozhovoru nie je terorizovanim deti a nastrocnych, aj ked prave rozmaznane decka to takto vnimaju. A to hovorim ako clovek, ktory je dusou stale deckom a s mnohymi deckami a nastrocnymi som kamarat.

A kludne mozeme zacat davat bany. Navrhujem za pouzivanie vylgarizmom a pejorativnych slov. Spomenme napriklad tieto priklady z poslednych dni:
- lofasz #95814 S499.1023)
- sprosty #96994 810zssk)
atd.
Reply on: Marcelllooo #96794:
"ale "metro" ma ine urcenie ako eliny a budu mat inu cielovu skupinu cestujucich."

Prečo by električka mala mať iné určenie ako metro?

"- rychlodrazna elektricka nemoze ist do centra"

Ale môže ísť pod ním. Tam by to bolo vhodnejšie spraviť pod zemou na rozdiel od Petržalky.
Reply on: 810zssk #97027:
Presnejsie nevlastni.
Reply on: Marcelllooo #97025:
DPB NEMOZE prist o zaruku na voz ktory nema!!!
Reply on: Ámos #97023:
Prosim, ignoruj ho ak nepise priamo o doprave.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.