Sorry, ale to neviem. Respektíve mám nejaký laický názor, ale nemám ho podložený výpočtami sklonov, dostatočného priestoru a pod., nakoľko nie som odborník v odbore dopravných stavieb. Ale moja predstava je zakopať približne tie okruhy, ktoré má riešiť NDS v meste podľa územného plánu, t.j. Šafko-HlSt-Trnavké mýto-Záhradnícka a Nový most-Nivy-Trnavské mýto-Pionierska. Nemá zmysel zakopávať súčasné trate, tie treba zväčša nechať.
Mimochodom, ked uz sme aj pri tych vlakoch v BA: Ako sa vam pozdava napad zel.zastavky Vrancovicova? V navrhoch mi celkom chyba aj ked som presvedceny ze by sa uzivila. Tym ze sucasna ZST Lamac sa ma rusit a nahradit ju TESCO Lamac by ani nebol problem s prilis velkou blizkostou...
Pravdaže. Zakopať električku pod zem na dôležitých križovatkách, alebo tam, kde by bola výraznejšie obmedzená IAD. Nie však zakopať pod zem celý systém tratí od Karlovej Vsi po Vinohrady...
Prepac. Z coho vychadzas, ze auta budu zdrazovat, ked ich zacnu kupovat odpadlici z MHD?
Ceny aut sa nebudu viazat na bratislavsku MHD. Ak bude po autach v Bratislave zvyseny dopit, predajcovia aut splnia rocne predpisy mozno na 200%, dostanu tucne vianocne premie a do noveho roka este vyssi predajny plan. ETOVSJO. Nikdy sa nebudu ceny aut orientovat podla zvyseneho dopytu v Bratislave po nich.
"Zatial jedina koncepcia dopravneho riesenia v BA je ta, ktoru vypracovali ZSR a v sulade s ktorou sa ide stavat aj trat Filialka - Nivy - Petrzalka.
Vsetko ostatne su len nekoncepcne navrhy alebo ine uvahy."
Z týchto výrokov mi vyplýva, že tvrdíš, že návrh nosného systému tak, ako je zakotvený v územnom pláne, je nekoncepčný návrh (alebo úvaha). Prečo si to myslíš? Čo máš proti plne segregovanému systému kapacitnej mestskej dopravy čiže metru, systému s tunelovým prechodom Dunaja atď.
Tvrdíš, že zatiaľ jediná koncepcia dopravného riešenia v Bratislave je tá, ktorú vypracovali ŽSR, takže to, čo je o NS MHD v územnom pláne je nekoncepčné.
intony