Martin F." Vcelku s tebou suhlasim, ale ja som myslel spojit Filialku s Petrzalkou. Aj ked Filialka ako hlavova stanica by az tak od veci nebola. Vlaky od Trnavy, Galanty a pripadne aj od DS by bolicelkom vhodne. Zial by sa tym znizilo vyuzitie Petrzalky.
Tunely na BA hl.st.-
Firma Slovenske tunely to chce snad robit este dalsich 10 rokov.
Vyhodne spojenie NZ- Kuty - bolo by to vyhodne keby sa povodny dobry zaner, odlahcit Hl.st. od stojacich suprav nezviezol do stavu aky mame dnes, ked vlaky v smere do Kutov aj tak trcia 40 min a kolaj je obsadena a vyhodne spojenei je v cudu.
Tunely na BA hl.st.-
Firma Slovenske tunely to chce snad robit este dalsich 10 rokov.Vyhodne spojenie NZ- Kuty - bolo by to vyhodne keby sa povodny dobry zaner, odlahcit Hl.st. od stojacich suprav nezviezol do stavu aky mame dnes, ked vlaky v smere do Kutov aj tak trcia 40 min a kolaj je obsadena a vyhodne spojenei je v cudu.
). Tiez zeleznicne trate mame uz davno, hlavne tahy elektrifikovane, samozrejme...
Bon-Cu
Podla mna, nemala by sa elektricka s vlakmi moc mixovat, su to dva rozdielne druhy dopravy a tak by to aj malo ostat...Sulhlasim aj s ozpvenim Filialky, z kt by chodili "lokalky" do okolia BA (Trnava, Malacky, DS, Galanta). Tiez by som vybudoval vlakovu trat Petrzalka - Wolfstahl, vyhodou je ze ta trat je elektrifikovana...a zaviest lokalku aj tym smerom
Dalsie vec: neviete ci sa nechysta DPB vyuzit nejak novy D usek Mierova - Senecka? Co takto linka Petrzalka - prievoz - (letisko) - vajnory - raca?
Letisko: V sept. sa spusti kopa liniek z M.R.Stef. (poprad, milano, mnichov, berlin) ...preto by myslim bolo na mieste zacat uvazovat o nejakej takejto linke na letisko...iba jedna mozno bude malo...a ak by tam iba zachadzala, nemusel by to byt az taky problem...