Reply on: d3k0 #95196:
Do Ikarusov 415T a 435T ponukal vyrobca tieto vyzbroje:1.) stýkačovú Dynamo Moskva/DM Hungary (pre 600 V);
2.) tyristorovú Ganz Ansaldo (pre 600 V);
3.) Kiepe/Obus s asynchrónnymi motormi (pre 600 V);
4.) GTO tyristorovú ASTR/SAERP/Ganz Ansaldo (pre 750 V).
Pre Ikarusy 412T a 417T ponúkal rovnaké výzbroje okrem tej stýkačovej (čo je dosť pochopiteľné).
albert.BKV.zrt
Pytam sa,aky bol dovod nekupenia IK.415 T ???
Mne zname odpovede boli len strohe konstatovania(nepodlozene nicim) typu : "ono to prerazalo do skrine"...Tak sa teda cakalo co sa bude diat...A nedialo sa dlho-dlho nic.A po rokoch dosla super-ultra-moderna SKODA 21Tr.Uf,hlavne ze to bola SKODA! Skoncilo to az pri dodavke 1 (slovom jedneho)vozidla...
Este poznamocka.Hladal som nejake zaznamy o pocte usmrt. pasazierov v T-IK. 412,415,435 nasledkom "prerazania el.prudu do vozu"..Ak sa mylim,opravte ma! Ja som nic nenasiel...
Zavidim Bukuresti ich IK.415-T!!! ?