Malá oprava - vlčáci sa síce chovajú, ale zodpovední sú majitelia. Ak si mal na mysli cestujúcich, tak to si potom nie celkom korektne zacvičený vodič MHD - lebo to sú Tvoji zákazníci.
Veď jasné, tak s nadhľadom bol myslený aj ten môj dovetok o porážaní. ?
Ja osobne typujem, že z tých dvoch možností bude ako úplne prvá realizovaná tá tretia - a teda Ďalší most ponad Dunaj pre IGK. ?
Re #88645 kecho: No veď by si skúsil dôchodcom v Ovsišti siahnuť na 99 k Lidlu a iným niečo-marketom! By ťa ubili palicami a vzhľadom na to, že miestny úrad evidentne najviac dá na názory z Ovsišťa, jeho pracovníci by im k tomu ešte aj tlieskali. ?
Tá zástavka Ovsište je podľa mňa úplne jedno či bude alebo nebude, je to konečná a tie busy by tam stáli tak či tak.
Re #88655 Martin Fundárek: Nechcem teda hovoriť za Malica, ale v tej vete "L78 v spicke nema v Petrzalke konecne, maximalne tak priebeznu konecnu ? ", na ktorú si asi reagoval, je myslím dosť dôležitý ten smajlík. ?
Re #88669 Beus: Ja osobne tipujem, že tak ako už tradične sa objavia nejaké rezervy v štvrtom obvode. ?
Pri 25kV je preskoková vzdialenosť cca 25cm, a tí ľudia majú hlavy výrazne nižšie než 25cm pod trolejom, takže je to ešte celkom bezpečné
A fotomontáž to nie je, v Indii sa naozaj tak cestuje
He-he-he-he-ehm.... Niekto má zjavne výnimočný zmysel pre humor... zaujímalo by ma totiž, KDE chcú nájsť vozy, a najmä vodičov na linku 184? Spolu s predĺžením 83-ky to bude znamenať znovu zvýšenie výpravy...takže vyhlasujem súťaž o čo najpresnejšie trafenie sa, na ktorej linke/linkách sa po 1.11. zhorší už beztak nestíhajúci interval... 1. cena je ušliapanie davom vo vozidle niektorej z dotknutých liniek, 2. cena nezmestenie sa do 5 autobusov takej linky po sebe po tom, ako prvý vypadne, a 3. cena neúspešný pokus o vystúpenie na 3 zastávkach za sebou kvôli tlačenici
Neplánovalo sa náhodou kedysi, že sa z Cífera presunú všetky plyňáky do Trabustova alebo do Jurajovho kurtu? Kvoli tomu, aby nebehali jalové vzkm na plničku a tak...
Vznik normálneho koľajového rozchodu (1435mm) je popísaný nasledovne : Od roku 1800 v niektorých štátoch mali cestné vozidlá predpísanú vonkajšiu stranu vzdialeností kolies na príslušnej náprave. Táto vzdialenosť (svetlosť) bola stanovená na hodnotu 5 anglických stôp (1524 mm) Tento rozchod je dodnes používaný na železnici, ako aj na mestskej električke prevažne v štátoch bývalého ZSSR. Neskoršie sa vozidlá opatrili vnútornými okolesníkmi a jazdili po koľajniciach s hladkým temenom, svetlosť koľaje sa o pol stopy zmenšila na 4 stopy a 6 palcov – čo sa rovná 1372 mm.
Konštruktér prvého parného rušňa, Angličan George Stephenson sa z dôvodu usporiadania parných valcov na rušni rozhodol zväčšiť rozchod o dva a pol palca na 4 stopy a 8 aj pol palca = 1435 m