Ano môžem specifikovať prečo nemám rád tieto autobusy.
Pretože interiér nieje zrovna najlepší je to podľa mňa moc lacné a šoféry si tiež sťažujú že majú malú šoferskú kabínu a to je pravda myslím že už menšiu sňaď sa nedá vyrobyť. Ako ten 18 metrový čo sa tu skúšal nebol dizajnovo zlí ale očakával by som viac vnútri interierovo. Proste dizajn mal ako keby najmodernejší autobus a interierovo lacný ako stará karosa či Ikarus 415. A tie predné dvere u vodiča sú zlé vyriešené. Možno sa vám páčil kôly tomu že mál 5 dverí ale mne osobne sa mi neľúbia Sory vôbec. Sú to fakt husenice dobrý výraz našli pre nich. Neviem no je to môj názor vám sa ľúbi ale mne nie. Nehovorím môže byť dobrý z technického hľadiska ale mám pocit že Bratislava si určite zaslúži lepšie autobusy ale to asi naši politici nikdy nepochopia a znova sa nabalia peniazmy. Neviem možno to budú autobusy českej výroby ale keď už českej tak Citelis 18 metrové a Tedomy 12 m. No alebo to o čom nielen ja asi snívam o Mercedes Benz alebo MAN. Tak fakt sa nehajme prekvapiť čo to bude.
Pretože interiér nieje zrovna najlepší je to podľa mňa moc lacné a šoféry si tiež sťažujú že majú malú šoferskú kabínu a to je pravda myslím že už menšiu sňaď sa nedá vyrobyť. Ako ten 18 metrový čo sa tu skúšal nebol dizajnovo zlí ale očakával by som viac vnútri interierovo. Proste dizajn mal ako keby najmodernejší autobus a interierovo lacný ako stará karosa či Ikarus 415. A tie predné dvere u vodiča sú zlé vyriešené. Možno sa vám páčil kôly tomu že mál 5 dverí ale mne osobne sa mi neľúbia Sory vôbec. Sú to fakt husenice dobrý výraz našli pre nich. Neviem no je to môj názor vám sa ľúbi ale mne nie. Nehovorím môže byť dobrý z technického hľadiska ale mám pocit že Bratislava si určite zaslúži lepšie autobusy ale to asi naši politici nikdy nepochopia a znova sa nabalia peniazmy. Neviem možno to budú autobusy českej výroby ale keď už českej tak Citelis 18 metrové a Tedomy 12 m. No alebo to o čom nielen ja asi snívam o Mercedes Benz alebo MAN. Tak fakt sa nehajme prekvapiť čo to bude.
je spravne.
S499.1023
1) Ikarus chcel za polotovar 415 bez výzbroje presne toľko, ako Ostrov za celú 14Tr.
2) Škodovka odmietala dodať samotnú výzbroj, argumentovala "Kúpte si od nás celý trolejbus alebo nič".
Obidve fabriky dopadli tak, ako si to zaslúžili.
412/417 sa vtedy nekúpili preto, že mesto povedalo, že na nízkopodlažnosť mimo garantované invalidné spoje ešte BA nedozrela.
417 musel mať nejaký problém, keď ho nekúpila ani Budapešť. Jediný 417 v ex-ČSFR v Tábore jazdí spoľahlivo ale zo začiatku to vraj bolo strašné a v súčasnosti sú probléímy s ND a Comett Plus sa ho chystá pri najbližšej príležitosti vyradiť.