Reply on: Majo #95216:
Veľké vetračky sú fajn, ale som zásadne PROTI slizkej koženke, pri ktorej prevádzkovateľ svoju neschopnosť kryje údajnými názormi cestujúcich.A okrem toho, ak nie je prevádzkovateľ schopný udržiavať v čistote handorvý poťah, nech dá do vozov drevené sedačky á la Düwag ale nie slizkú koženku.
S499.1023
1) Ikarus chcel za polotovar 415 bez výzbroje presne toľko, ako Ostrov za celú 14Tr.
2) Škodovka odmietala dodať samotnú výzbroj, argumentovala "Kúpte si od nás celý trolejbus alebo nič".
Obidve fabriky dopadli tak, ako si to zaslúžili.
412/417 sa vtedy nekúpili preto, že mesto povedalo, že na nízkopodlažnosť mimo garantované invalidné spoje ešte BA nedozrela.
417 musel mať nejaký problém, keď ho nekúpila ani Budapešť. Jediný 417 v ex-ČSFR v Tábore jazdí spoľahlivo ale zo začiatku to vraj bolo strašné a v súčasnosti sú probléímy s ND a Comett Plus sa ho chystá pri najbližšej príležitosti vyradiť.