Reply on: S499.1023 #90077:
Keď sme sa bavili o SORe NB18 že prečo je za točňou usporiadanie pozdĺžne na podestoch, tak si vravel niečo o ráme a tuhosti. V Salzburgu som videl to isté čo v SORe ale bez schodíka. A tu vidím že sa to dá aj úplne bez zásahov, pri rovnej podlahe. Škoda že SOR tam má tie dve sedadlá zbytočne na schode, tie veci pod nimi by sa mohli lepšie rozmiestniť. Takisto som dodnes nepochopil krabicu medzi 2. a 3. dverami pri NB18. Snáď mi to vysvetlí niekto v SORe, že čo tam je.
Zároveň je vidno o čom sníva Ing. Šestina, myslím že ten systém presne zodpovedá jeho predstave. No tam to budujú od roku 1983 a iba teraz finišujú, nechcem si to predstaviť ako by to dopadlo v prípade BA. Myslím že za rovnaké peniaze sa môže súčasný úzkorozchodný električkový systém prebudovať na moderný nosný systém hodný hlavného mesta. Zároveň je vidno ako duobusy likvidovali trolejbusy. Dúfam že v prípade Bratislavy to bude opačne, že trolejbusy zlikvidujú pseudoduobusy, keď sa DD napojí na mestskú sieť. V tom zmysle, že žiadna pravidelná trolejbusová linka nebude jaziť na naftu.

N/A