Reply on: S499.1023 #90072:
Jasné. Ale všimni si fotku interiéru toho VanHool trolejbusu. Za kĺbom má vo vlečke usporiadanie 2+2. V Salzburgu mali na strane dverí tri sedadlá pozdĺžne na "škatuli". Takže tam tá škatula evidentne byť nemusí. A ja som si myslel že sa v nej skrýva "rám" vlečky, resp. niečo čo zvyšuje tuhosť. Asi to nebude až také nutné. Zasa, v Salzburgu som sa viezol práve takým, ktorý má oproti 3. dverám bedňu s dieselagregátom. bohive či to s tým súvisí... Žeby nádrž?
Zároveň je vidno o čom sníva Ing. Šestina, myslím že ten systém presne zodpovedá jeho predstave. No tam to budujú od roku 1983 a iba teraz finišujú, nechcem si to predstaviť ako by to dopadlo v prípade BA. Myslím že za rovnaké peniaze sa môže súčasný úzkorozchodný električkový systém prebudovať na moderný nosný systém hodný hlavného mesta. Zároveň je vidno ako duobusy likvidovali trolejbusy. Dúfam že v prípade Bratislavy to bude opačne, že trolejbusy zlikvidujú pseudoduobusy, keď sa DD napojí na mestskú sieť. V tom zmysle, že žiadna pravidelná trolejbusová linka nebude jaziť na naftu.

Mike
Ale to niekto zasa dáva peniaze do marketingu a imidžu, lebo s tým sa teraz budú musieť ozdobiť vľetky vozy dpb, nie len MHD ale aj služobné a potom ešte majetok dpb, všetky budovy, vchody a neviem čo ešte... už neplatí fobustova formulka že "pojem imidž spoločnosti je v DPB a. s. neznámy"...