http://www.vlaky.net/servis/sprava.asp?lang=1&id=2129
Zaujímavé čítanie. Autor sa viezol autobusom z roku 1987, takže tam tá norma tiež bola porušená.
Zároveň je vidno o čom sníva Ing. Šestina, myslím že ten systém presne zodpovedá jeho predstave. No tam to budujú od roku 1983 a iba teraz finišujú, nechcem si to predstaviť ako by to dopadlo v prípade BA. Myslím že za rovnaké peniaze sa môže súčasný úzkorozchodný električkový systém prebudovať na moderný nosný systém hodný hlavného mesta. Zároveň je vidno ako duobusy likvidovali trolejbusy. Dúfam že v prípade Bratislavy to bude opačne, že trolejbusy zlikvidujú pseudoduobusy, keď sa DD napojí na mestskú sieť. V tom zmysle, že žiadna pravidelná trolejbusová linka nebude jaziť na naftu.
Zaujímavé čítanie. Autor sa viezol autobusom z roku 1987, takže tam tá norma tiež bola porušená.

Mike
Ale to niekto zasa dáva peniaze do marketingu a imidžu, lebo s tým sa teraz budú musieť ozdobiť vľetky vozy dpb, nie len MHD ale aj služobné a potom ešte majetok dpb, všetky budovy, vchody a neviem čo ešte... už neplatí fobustova formulka že "pojem imidž spoločnosti je v DPB a. s. neznámy"...