
Lebo europske normy na vyrobu autobusou nedovoľuju schvaliť na autobus dlhšiu životnosť ako 9 rokov prevadzky
alebo to su roky vozidiel v dpb
Takže vďaka Tvojmu podnetu na SOI budem ešte celých 11 mesiacov cestovať v nočákoch na pôvodný tarifu
Ale aj napriek tomu dúfam, že ani toľko im ten imbecilný nápad s tarifou nevydrží...:-)
Tam sa to totiž o pár metrov natiahlo, a keďže dĺžka sa vždy zaokrúhľuje, tak predtým sa to zrejme zaokrúhľovalo nadol, teraz je asi bližšie zaokrúhlenie nahor
Mike
Alebo: sú staré vozy -> nie sú peniaze na nové -> kupujú sa vozy s menšou kapacitou -> ľudia sa viac tlačia -> presedlávajú do IGK -> odchádzajú z MHD -> je menší dopyt po MHD -> stačia vozy s menšou kapacitou.