Reply on: S499.1023 #88310:
neviem, pamatam si ze v autoskole a vo vyhlaske (aj s obrazkom) bolo spomenute, ze na miestach, kde je zly vyhlad na elektrickovu trat a elektricka tu ma prednost, moze byt umiestnene specialne zariadenie podobne klasickemu semaforu, s rozdielom, ze nema zelene svetlo... teda len zlte a cervene. v pripade ze ide elektricka, najprv sa rozblika zlte svetlo (nieco ako prezvanacia doba) a nasledne cervene...v praxi som to nevidel nikde, no vedel by som si to predstavit na takej Detvianskej/Cachtickej... zial tuto maju elektricku taku preferenciu ze musia dat prednost autam...
skoda ze sa to nevyuziva
Ámos
1.
L50 bola zapocitavana v stave predtym. Ci to nevadi?
Je jedno ze L50 neoblsuhuje obytne domy. Obsluhuje najvacsie nakupne centrum na Slovensku.
L78, a co ze ma v Petrzalke len jednu zastavku.Vozi ludi prestupujucich z L95, L99 a L84 dalej do mesta.
Tato argumentacia neobstoji.
2. To iste sa tyka aj L88. A co ze ide cez most dvakrat. Keby som ju roztrhol s konecnymi na dostihovej drahe pricom by som ich oznacil 88 a 86 tak uz by sa to ratalo?
Zlepsoval sa interval na 68, 98 a 88 a 80.
Potom uz v roku 2006 sa zistilo, ze poobede su na 93 a 94 poobede pri 4 minutach prazdne autobusy. Tak sa dalo 5 minut a zlepsila sa poobedna spicka na 83 a 84 a 34 z 12 na 10.
A teraz sa zhorsoval na L88 lebo nieto vodicov ani vozov.
Re #88305 Puki: Ok nech EUBA prijala o 1000 studentov viac. A to naozaj prehanam. Skutocne mas pocit ze tych 1000 studentov spravil ten narast?
Viac aut je hlavne kvoli zvysujucej sa hybnosti obyvatelstva. Ale nemyslim si ze sa hybnost obv. zmenila medzirocne o cca 10% to bolo vtedy ten narast (nie som si isty)