Reply on: Ámos #88268:
No ohľadne tej kapacity na mostoch je ďalší blud ako zastrieť pravdu o šetrení a to z následujúcich dôvodov:1. Sú tam započítané linky L78 a L80 ktoré obsluhujú petržalku minimálne
2. Vozy linky L 88 su zaratane 2 krat !!! kedže idu 2 krat cez mosty, síce vieme že nikto nepojde z konečnej na konečnu ale aj tak je to klamanie ludí.
a k tomu že potom sa zlepšoval interval nezabudni dodať že odvtedy sa aj zhoršoval 88, 93, 94
AAA
Re #88246 Ike: "myslim ze sa zhodneme na tom, ze to zalezi od toho, podla akeho kriteria to delis " Plný súhlas.
Re #88251 Ámos: Keby električka bola zo zákona železničná dráha, všetky električky by si mohol odstaviť a trate prestavať. Kľudne by stačilo zmeniť zákon 315/1996 o premávke na pozemných komunikáciách a uzákonniť tam prednosť električky.
Re #88256 Solider: Podľa zákona o dráhach dráhové, podľa zákona o premávke na pozemných komunikáciách motorové.
☺
Re #88278 810zssk: Podľa nariadenia Komisie ES 1192/2003 je električka "osobné cestné vozidlo vybavené na sedenie viac než deviatich osôb (vrátane vodiča), ktoré je pripojené na elektrické vodiče alebo je poháňané dieselovým motorom a je viazané na koľajnice;"
Ďalej ""železničná osobná doprava" znamená prepravu cestujúcich medzi miestom nástupu a výstupu, s použitím železničných vozidiel. Nevzťahuje sa na prepravu cestujúcich metrom, električkou a/alebo mestskou dráhou;"
Takže nevytrhuj časti tej smernice z kontextu.
?