Reply on: Ámos #88268:
No ohľadne tej kapacity na mostoch je ďalší blud ako zastrieť pravdu o šetrení a to z následujúcich dôvodov:1. Sú tam započítané linky L78 a L80 ktoré obsluhujú petržalku minimálne
2. Vozy linky L 88 su zaratane 2 krat !!! kedže idu 2 krat cez mosty, síce vieme že nikto nepojde z konečnej na konečnu ale aj tak je to klamanie ludí.
a k tomu že potom sa zlepšoval interval nezabudni dodať že odvtedy sa aj zhoršoval 88, 93, 94
Ike
skor by som povedal ze je to nieco na styl ako su u nas platene parkoviska... parkrat blikne a ide dolu (ma tam senzor, to vidno aj zfotiek)... , prejde tram a ide hore...
no u nas su take hovada vodici ze si viem zivo predstavit ako su tie zavory poulamovane ?
ale je to genialna myslienka, na niektorych krizvoatkach (na takom racku a trnku nie) krasne realizovatelna