Reply on: kampo #83006:
Ešte musíš veľa čítať toto fórum, aby si pochopil, prečo je metro najväčšia blbosť pre Bratislavu ?
Náklady na výstavbu obojsmernej trate sú tak zanedbateľne vyššie od nákladov na jednosmernú, že sa o jednosmernej trati ani neoplatí uvažovať, vzhľadom na benefit, ktorý za minimálny doplatok prinesie trať obojsmerná. Stĺpy musíš postaviť rovnako, nosné laná/výložníky tiež, napájanie treba vyriešiť takisto, a jediné v čom je rozdiel, je poriahnutie druhej trolejovej stopy, čo je oproti tomu predtým už minimum práce a nákladov navyše
810zssk
Co sa tyka Drotarskej, ak je zvysenie nakladov zanedbatelne (nevtvrdim ze nie je, do trati /stavby/ sa moc nevyznam) tak potom je to OK.. ale treba brat ohlad aj na rychle spojenie z Valasskej a Lovinskeho (nakolko cez Drotarsku by sa ta doprava predlzila). Ja by som navrhoval varianty:
1) 203 cez Drotarsku, potom na Valassku.
2) 203 cez Drotarsku, vybudovanie obratiska pri Amfiku (pripadne zabezpecenie otacania vo vozovni) - zbavenie sa zbytocnych vzkm na Valassku.
3) 207 cez Drotarsku - len kazdy druhy spoj (mozno privelke soto - moznost rozdelenia na dve linky)
Vsetky varianty rataju so zrusenim 41. Mozno by sa mohol raz za hodku zabezpecit spoj L204 na Safranovu (ak by sa tam zabezpecilo obratisko) v pripade potreby spojenia na Kramare.