Si trošku dosť úplne mimo Náklady na výstavbu obojsmernej trate sú tak zanedbateľne vyššie od nákladov na jednosmernú, že sa o jednosmernej trati ani neoplatí uvažovať, vzhľadom na benefit, ktorý za minimálny doplatok prinesie trať obojsmerná. Stĺpy musíš postaviť rovnako, nosné laná/výložníky tiež, napájanie treba vyriešiť takisto, a jediné v čom je rozdiel, je poriahnutie druhej trolejovej stopy, čo je oproti tomu predtým už minimum práce a nákladov navyše
Riešiť som ho nechcel, len keď sa tak začalo o 203 a 207 tak som si spomenul,že ich premávka bola zasiahnutá tými zmenami tak som vyslovil svoj návrh, pri čom so žiadnou novou traťou som nikde nepočítal.
K tým linkám 203 a 207 môžem dačo pridať? Kedže 203 a 207 majú intervaly dlhšie, kvôli nedostatku šoférov tak aby sa dali opäť vrátiť k 12minútovým celodenne, tak ma napadlo toto:
203 : Koliba - Karpatská - Hodžovo nám. - Šulekova a späť, 12//15
207 : Rúžová dolina - Prievozská - Svätoplukova - Záhradnícka - Hodžovo nám. - Šulekova a späť, 12//15
208 : Valašská - Búdková - Hodžovo nám. - Ul. 29. augusta - ASMN - Prievozská - Mierová - Cintorín Ružinov a späť, 8,5//12
Vieš prečo sa tam teraz vozí vzduch? Lebo všetci musia chodiť pešo... Vlastne od Šafranovej na Búdkovú sa nevozí ani vzduch, lebo tam nič nechodí. A práve to by trebalo riešiť..
hoppusmark