K diskusiám ohľadne trate na Drotárskej. Z celej tej lokality je určite potenciál v budúcnosti prepraviť viac cestujúcich MHD. Linka 41 končí v strede Drotárskej, neponúka dobrý itnerval, a ani spojenie s inými časťami hradného kopca a s Hodž. nám.
Trať samozrejme obojsmerná, s napojením Hrobnoňova - Drotárska, ako aj Drotárska - Búdková - Lovinského. Po dobudovaní úsekov Pražská - Hroboňova, ako aj odbočenia na Hl. st., môžu aj v trase L41 chodiť trolejbusy, pokiaľ by nebola zrušená.
Mňa inak prvé, čo napadne, je ponechať 207, a predĺžiť 203 cez Drotársku po Lovinského. Bol by to nárast vozokm a výpravy, ale najčistejšie riešenie. A v Bratislave predsa chceme rozvíjať MHD, či nie? ?
Trať samozrejme obojsmerná, s napojením Hrobnoňova - Drotárska, ako aj Drotárska - Búdková - Lovinského. Po dobudovaní úsekov Pražská - Hroboňova, ako aj odbočenia na Hl. st., môžu aj v trase L41 chodiť trolejbusy, pokiaľ by nebola zrušená.
Mňa inak prvé, čo napadne, je ponechať 207, a predĺžiť 203 cez Drotársku po Lovinského. Bol by to nárast vozokm a výpravy, ale najčistejšie riešenie. A v Bratislave predsa chceme rozvíjať MHD, či nie? ?
Náklady na výstavbu obojsmernej trate sú tak zanedbateľne vyššie od nákladov na jednosmernú, že sa o jednosmernej trati ani neoplatí uvažovať, vzhľadom na benefit, ktorý za minimálny doplatok prinesie trať obojsmerná. Stĺpy musíš postaviť rovnako, nosné laná/výložníky tiež, napájanie treba vyriešiť takisto, a jediné v čom je rozdiel, je poriahnutie druhej trolejovej stopy, čo je oproti tomu predtým už minimum práce a nákladov navyše
Själavrak