Re #83010 kampo: Povedz NAM jeden OPODSTATNENY dovod naco by malo mesto (alebo ktokolvek iny) miliardy na metro. Ak chces, zaplat a postav si pre mna za mna aj sukromne metro.
"Podľa niektorých informácií sa údajne uvažuje aj o zbúraní budovy súčasného riaditeľstva DPB na Olejkárskej ulici." - to myslia tu ciastocne zltu budovu? A kam chcu preboha vsetkych prestahovat?
Re #83006 kampo: Tvoj navrh je zbytocny. Zatial. Mame k dobru takych 30-40 rokov. Potom pride cas ZACAT to RIESIT a dalsich 10 rokov na spustenie. K linke MC: to budeme v metre musiet kurit, ked sa vsetci v plavkach vyberu na Zlate Piesky. Predpokladam ze na tej trase chces sezonnu prevadzku, ze? Ja este navrhujem sezonnu linku MD z Kamenneho namestia na Kolibu a prestupom na hrane na lanovku
Re #83010 kampo: Povedz nas jeden OPODSTATNENY dovod naco by malo mesto (alebo ktokolvek iny) miliardy na metro. Ak chces, zaplat a postav si pre mna za mna aj sukromne metro.
Re #83012 kampo: Elektrickou dokazes zabezpecit podobnu kapacitu, ak budu dostatocne kvalitne trate, vozy a preferencia. Je to utopia, ale omnoho pravdepodobnejsie (a lacnejsie!!!!) ako metro. BA metro NEPOTREBUJE.
Re #83013 PePa: Ja som pocul ze odisiel do Libchavy... to pisal (myslim ze Vladimir?) na nitrianskom fore.. ale nehadam sa
Re #83016 patrik: Uz mam od nich aj Dopravnu kartu
Re #83017 marian555: Nahodou, mozno sa najde vedec ktory pride spoznavat miestne podkany a kvoli nemu musi stat metro!
Kampova logika: Ked bude jedna linka metra vyuzije sa viac ako ked budu dve.. Kampo, uvedom si ze metro je nieco ine ako potraviny.. Inak vsimate si ze najprv boli tri linky, potom dve a uz len jedna?
Pls., daj aspon navrh tej jednej linky, ktora bude tak strasne vyuzivana, nech sa pobavime.
Ano už vidím ako sa tá jedna využie.... ?
A to je naozaj zaujimavé s tými turistami. To som nevedel že turisti preferuju tmu a tunely, obdivujú podzemky pred vonkajším svetom za ktorým prišli ?
A okrem toho by to metro určite využili na trasách ake si napísal, prípadne z hl. stanice do centra, alebo AS Nivy - centrum. ?
Letisko nepišem, nakoľko to bude napojene na železničnu sieť čoskoro (myslím 2010) ?
ano vieme ze koli SL pockas dlhsie aby si mohol ist 30 min ked ti isli vselijake expresne a ty si stale cakas na SL...ale nevadi aj ja radsej cestujem SL nez tymi sad DS
SOR-ka mala celozávodnú dovolenku a počas nej mal SOR NB18 jazdiť po hlavnom meste. Z neznámych dôvodov zostal odstavený v garážach SAD Nitra... Ak zistím podrobnosti (od SOR a.s.) ozvem sa.
marian555 moj zlaty nejsom ziadne decko ale neva..ale sak sa pzori na ansu dopravu nidke taka uboha neiej ako u nas...a jasne ze by sa metro vyuzilo keby bola len jedna linka teda...vzuiva sa vsade a mimochdoodm nase mesto rastie a rozvija sa a raz tak ci tak budeme musiet mat metro pretoze kapacita sa rozisruje dost rychlim tempom a stale prichadza kanm viac a viac turistou a oni by tiez ocenili metro tazke este neico?
No fajn, dalšie deckovševedko.
Je niekoľko dôvodov, nemam veľa času, tak spomeniem len pár, iný ktorý budu mať potom ešte nervy tak ti napišu viac:
1.) na metro by si potreboval cca 100 miliard, len na stavbu ak nie viac, pri "tvojom" návrhu by ho využívalo malé percento ľudí, ak vôbec dakto, takže navratnosť by bola nulová
2.) ako si myslíš že by sa ľudia dostali k tým pár zastávkam metra? Potrebovali by rozšíriť viac pozemnú dopravu.
3.) tie trasy čo si napísal tak sú takmer identické s trasami dnešných električiek, z ktorých by sa mal stať nosný systém, samozrejme ešte treba popracovať
atď atď pytam sa už sám seba, prečo som vôbec reagoval....
marian 555 a co je natom??tak aspon jedna linka alebo dve..nic natom nieje zle..vyuzio by sa..len tato sprosta blava nic nehce...sak jasne ked sme chudaaci...ani len klimatizovbane busy nemame..a to praha ma dokonca klimatizovane aj stare busy ako mi mame...bleee
Prípadne by mohla ísť z Nového mostu doprava na Einsteinovu a potom po Viedenskej ceste poza Inchebu a Sad J. Kráľa k Auparku. Ale uznávam, že to je dosť veľká obchádzka. ?
a ja chcme aby bolo metro.. boli by tri linky linka MA-petrzalka,kamenne namestie,obchodna,polus,zlate piesky MB-dubravka,karlovka,kapucinska,kamenne namestie,racianske myto,raca MC-dolne hony,vrakuna,ruzinov,trnavkse myto,kamenne namestie,nabrezie,tunel PRESTUPNY BOD:kamenne namestie
Keď sme na poli fikcie a predpokladáme, že budú postavené plánované trate:
- Drotárska - Matúšova
- Hroboňova - Pražská
predpokladajme ešte realizáciu tratí:
- Vlárska
- Vojenská nemocnica - Patrónka
Potom to môžeme spraviť nasledovne:
44 (alias upravená a predĺžená 203): Vojenská nemocnica - Patrónka - Valašská - Lovinského - Búdková - Mudroňova - Palisády - Hodžovo nám. - Nám. 1. mája - Nám. slobody - Žilinská - Karpatská - Podkolibská - Hlavná - Jeséniova - Vlárska - Limbová - Záhorácka - Patrónka - Vojenská nemocnica
144 (alebo ako to správne nazvať v novom systéme): protismerná 44
47 (spojená 41 a 207): Ružová dolina - Hodžovo nám. - Mudroňova - Drotárska - Matúškova - Hroboňova - Pražská - Hlavná stanica
výhoda: obsluha Drotárskej a Mudroňovej z oboch strán (aj od Pražskej aj od Palisád)
Pardon, to nebola reakcia na teba, ale na toho co ti odpisal ze nie 1.9., ale 3.9. Pardon..
Co sa tyka Drotarskej, ak je zvysenie nakladov zanedbatelne (nevtvrdim ze nie je, do trati /stavby/ sa moc nevyznam) tak potom je to OK.. ale treba brat ohlad aj na rychle spojenie z Valasskej a Lovinskeho (nakolko cez Drotarsku by sa ta doprava predlzila). Ja by som navrhoval varianty:
1) 203 cez Drotarsku, potom na Valassku.
2) 203 cez Drotarsku, vybudovanie obratiska pri Amfiku (pripadne zabezpecenie otacania vo vozovni) - zbavenie sa zbytocnych vzkm na Valassku.
3) 207 cez Drotarsku - len kazdy druhy spoj (mozno privelke soto - moznost rozdelenia na dve linky)
Vsetky varianty rataju so zrusenim 41. Mozno by sa mohol raz za hodku zabezpecit spoj L204 na Safranovu (ak by sa tam zabezpecilo obratisko) v pripade potreby spojenia na Kramare.
Interval so 208 by bol 7/8,5/8,5//12. Pre úsek Kozia - Búdková. Išlo mi o to, aby sa mohli 203 a 207 vrátiť do pôvodného stavu s intervalom 10/12/12//15, ale pre Kolibu a Rúžovú dolinu, okrem toho cez víkend chodia 203 a 207 veľmi málov využívané a úsek Búdkova - Valašská tiež neni nič moc, teda tá 208 v danom úseku je zas prepych ale teraz keď niesú šoféri, vyberieš si?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Själavrak