Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Solider #82440:
Hej a ja by som uvital prechod krizom cez Patronku ?
Reply on: 810zssk #82438:
Myslím, že ja, ako aj tí ľudia na ceste by sme radšej uvítali prechod pre chodcov, ako ísť dookola tým zatuchlým podchodom.
V sobotu som isiel poslednou L2 - 23:29 z Hlavnej stanice (zaroven posledna elektricka z konecnej). A co ma trosku prekvapilo bolo ze len chvilku pred nou odislo jedno zo zaloznych vozidiel a druhe tam este ostalo. Celkom by ma zaujimalo aku malo to zostatie dalsieho vozu logiku kedze po 23:29 bol z konecnej uz iba jeden odchod a to 23:31 L8 z Astronomickej, ale tu by uz aj tak hradit nestihlo. Takze tam ostalo zbytocne.

Dalej, preco L2 a L8, L13 a L14 nevykonavaju dojazdy do vozovni? Minule som stal na Odbojarov a presne medzi dvoma spojmi isla L8 a samozrejme ludi nebrala, hoci by to bola krasna posila. Nemozu tie dojazdy robit vsetky vozy? Napr. aj zalozne vozidla z Hlavnej stanice ak su tam az do konca?
Inak, vodic co mal vcera vecer7831+7832 by sa mohol zamysliet naco tam ma dopytove otvaranie dveri.. mozno na to aby sa pouzivalo ?

http://imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=24357&idt=u&idg=2633&gi=0&gn=20&gs=c&gsd= - aka nedoriesena dopravna situacia? Nedoriesene su akurat mozgy tych pakov co nevedia naco je podchod
Skody 25Tr su hlavne pekne sroty 😛

Re #82435 tbus: Mercedes a SOR asi ano.
Reply on: tbus #82435:
A koľkí vodiči sa k tomu modlia, aj cestujúci aj necestujúci, aby všetky busy DPB išli na objektívnu STK- napr. na Polianky, a nie iba nové a vozy čerstvo po GO, aj to nie všetky...
Reply on: Mike #82434:
keby sa takto kontroloval kazdy bus, prevadzkyschpony by neostal asi ani jeden
Reply on: tbus #82419:
No lebo prvý krát majú šancu ukázať na niekoho iného, tak sa jej dokonale zhostili. To je štýl typický pre DPB a .s. - že "to je ten najväčší (triedny) nepriateľ, ukážme si naňho prstom a nadávajme naňho a odsúďme ho"...
Nech budú Cílek, Záhradník a spol. frajeri a nech zároveň so Solarisom začnú rozmazávať aj doterajšiu údržbu v dielňach DPB, že koľko horelo autobusov Vrakosa B7XX, IK 4XX a TAM, niektorý z tamov tušim aj trikrát. A to nie len to čo je v novinke, ale úplne všetky požiare aj menšie aj väčšie, určite všetky ani nie sú zaevidované riadne. Napr. v lete 2003 po dojazde do vozovne začal horieť 2608, že vraj hasiace prístroje použité na okamžité hasenie nestačili, tak použili hadicu s ktorou tam práve polievali nejaké kvety, či trávu. Po tomto požiari odstavili skoro všetky vetdy jazidace kĺbové plyňáky (2601 - 2620), ostali jazdiť iba 2602, 2606 a 2612. Výpravu aj vtedy zabezpečili diesle.
Reply on: hoppusmark #82432:
no ked je v karose B732 busecko uz nejakych cca 10 rokov len tak napospas osudu moze aj zrhrdzaviet. B732 predsa nieje nejako exra izolovana co sa tyka pretekajucej vody atd...
Reply on: Ike #82430:
Tiež nechápem, ako to môže zhrdzavieť.. Jedine, že by cez okno pretekala voda ?
Ináč zaujímalo by ma, prečo sú prístrešky JCDecaux namontované tak blízko k hrane zastávky? Potom sa všetci divia, prečo ľudia stoja takmer na obrubníku zastávky a môže ich tak zachytiť autobus... Keď človek nastupuje a vystupuje z autobusu detto. Priamo pred dverami autobusu má tyčku zastávkového prístrešku..
A ani vo Viedni nie sú zastávkové prístrešky tak blízko k obrubníku...
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=24339&idt=u&idg=2633&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=

toto krasne vystihuje cely pristup DPB k vsetkemu... ? moze to mat cca 5 rokov ale je to hrdzave... neviem, zhrdzavelo vam niekedy nieco doma? nieco co ma 5 rokov? alebo v aute okrem karoserie?
Jednoznačne pri SU15... Keď som prvýkrát videl 25Tr naživo, tak som ani nemal pocit, akoby prišiel nejaký trolejbus.. Že to má zlý dizajn, je druhá vec ?
S499: dá sa povedať, že trolejbusy sú aj menej hlučné ako autobusy?
Reply on: C734.00 #82224:
Ad: trolejbusy nemajú budúcnosť... A ty si dobrý debil, že?
Reply on: eMDi #82423:
mozno chceli vodici pohodlnejsie vystupovat:D
ocujte, nevidim az tak do toho, ale niekde som pocul, ze vozidla s regulovanym vyvazenim (a kneelingom) by pred odparkovanim mali byt vo vyrovnanej polohe ... ak je to tak, potom je sranda pozerat na tie odstavene SUcka vo vozovni, aspon 5 ich je naklonenych ako pri snahe lahnut si na bok 😃
Reply on: Mike #82392:
aha...zaujimave...ja som to s mojou slepotou nevedel rozlusit ten napis...jedine tu verziu:D

ale nejde mi do hlavy jedno...preco bola ta SORka tahana na tyci??? to im akoze pripravili "klbovy" autobus?? ? ? ? ? ?
Reply on: VLK #82417:
No konečne niekto uvádza inteligentný dôvod! Áno, správne! Okrem toho taká rafinérka zožerie aj hromadu elektriny.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.