V sobotu som isiel poslednou L2 - 23:29 z Hlavnej stanice (zaroven posledna elektricka z konecnej). A co ma trosku prekvapilo bolo ze len chvilku pred nou odislo jedno zo zaloznych vozidiel a druhe tam este ostalo. Celkom by ma zaujimalo aku malo to zostatie dalsieho vozu logiku kedze po 23:29 bol z konecnej uz iba jeden odchod a to 23:31 L8 z Astronomickej, ale tu by uz aj tak hradit nestihlo. Takze tam ostalo zbytocne.
Dalej, preco L2 a L8, L13 a L14 nevykonavaju dojazdy do vozovni? Minule som stal na Odbojarov a presne medzi dvoma spojmi isla L8 a samozrejme ludi nebrala, hoci by to bola krasna posila. Nemozu tie dojazdy robit vsetky vozy? Napr. aj zalozne vozidla z Hlavnej stanice ak su tam az do konca?
A koľkí vodiči sa k tomu modlia, aj cestujúci aj necestujúci, aby všetky busy DPB išli na objektívnu STK- napr. na Polianky, a nie iba nové a vozy čerstvo po GO, aj to nie všetky...
No lebo prvý krát majú šancu ukázať na niekoho iného, tak sa jej dokonale zhostili. To je štýl typický pre DPB a .s. - že "to je ten najväčší (triedny) nepriateľ, ukážme si naňho prstom a nadávajme naňho a odsúďme ho"...
Nech budú Cílek, Záhradník a spol. frajeri a nech zároveň so Solarisom začnú rozmazávať aj doterajšiu údržbu v dielňach DPB, že koľko horelo autobusov Vrakosa B7XX, IK 4XX a TAM, niektorý z tamov tušim aj trikrát. A to nie len to čo je v novinke, ale úplne všetky požiare aj menšie aj väčšie, určite všetky ani nie sú zaevidované riadne. Napr. v lete 2003 po dojazde do vozovne začal horieť 2608, že vraj hasiace prístroje použité na okamžité hasenie nestačili, tak použili hadicu s ktorou tam práve polievali nejaké kvety, či trávu. Po tomto požiari odstavili skoro všetky vetdy jazidace kĺbové plyňáky (2601 - 2620), ostali jazdiť iba 2602, 2606 a 2612. Výpravu aj vtedy zabezpečili diesle.
no ked je v karose B732 busecko uz nejakych cca 10 rokov len tak napospas osudu moze aj zrhrdzaviet. B732 predsa nieje nejako exra izolovana co sa tyka pretekajucej vody atd...
Ináč zaujímalo by ma, prečo sú prístrešky JCDecaux namontované tak blízko k hrane zastávky? Potom sa všetci divia, prečo ľudia stoja takmer na obrubníku zastávky a môže ich tak zachytiť autobus... Keď človek nastupuje a vystupuje z autobusu detto. Priamo pred dverami autobusu má tyčku zastávkového prístrešku..
A ani vo Viedni nie sú zastávkové prístrešky tak blízko k obrubníku...
toto krasne vystihuje cely pristup DPB k vsetkemu... ? moze to mat cca 5 rokov ale je to hrdzave... neviem, zhrdzavelo vam niekedy nieco doma? nieco co ma 5 rokov? alebo v aute okrem karoserie?
Jednoznačne pri SU15... Keď som prvýkrát videl 25Tr naživo, tak som ani nemal pocit, akoby prišiel nejaký trolejbus.. Že to má zlý dizajn, je druhá vec ?
ocujte, nevidim az tak do toho, ale niekde som pocul, ze vozidla s regulovanym vyvazenim (a kneelingom) by pred odparkovanim mali byt vo vyrovnanej polohe ... ak je to tak, potom je sranda pozerat na tie odstavene SUcka vo vozovni, aspon 5 ich je naklonenych ako pri snahe lahnut si na bok
hoppusmark