Hovorili sme a zrušili sme to ako nerelevantné. Čo takto KRATŠIA životnosť niektorých agregátov trolejbusu (diferenciál, nápravy) z dôvodu vyššieho krútiaceho momentu elektromotora?
booože, to sa všetci tvária, ako keby nafta priamo tiekla zo zeme.... to je fakt také ťažké sa zamyslieť, že nejaká rafinérka púšťa do ovzdušia ešte väčší bordel než tepelná elektráreň?
Alebo by si mohli vážení poslanci zdvihnúť zadky a uráčiť sa zvolať mimoriadne zastupiteľstvo ešte pred skončením ich platených prázdnin a schváliť nákup nových autobusov a potom by to netrvalo trištvrte roka, ale o 2 mesiace menej... Blbci...
"Prvý viceprimátor Milan Cílek informoval, že v prípade objednávky úplne nových autobusov, by bol čas na ich obstaranie a dodanie približne trištvrte roka, čoby neriešilo súčasnú situáciu."
No to je teda úúúúúžasná výhovorka!
Takže nové autobusy sa nekupujú preto, že dlho trvá výroba? ? ? ?
No lenže keď sa rozhodne o nákupe nových vozidiel až o rok, tak vozidlá neprídu o trištvrte roka, ale o rok aj trištvrte!
Vysvetlite to niekto Cílekovi lebo ma asi porazí ?
Odo mňa neočakávaj žiadne uvedomenie si. Ja o trolejbusoch nerozhodujem. Ja som vás snaživo prosil, aby ste radšej nepoužívali žiadne argumenty, než hlúpe, ktorými mávaš ty. Ak ich totiž vytiahneš na nejakom rozhodujúcom jednaní, tak ťa len minimálne zorientovaný nepriateľ trolejbusov zlupne ako malinu.
Čo je to za hlúposť "sa trolejbusu darí brzdiť lepšie edb ako podraďovaním motorom" napríklad? Odpoveď je takáto: Pri brzdení prevádzkovou aj núdzovou brzdou je brzdná dráha autobusu aj trolejbusu prakticky rovnaká.
Skutočne to nemá zmysel, som zvyknutý baviť sa o konkrétnych argumentoch a nie mávať novinárskymi drístami.
tbus