...a nemusíme sa baviť len o výluke. Zažil som, že na Zlatých pieskoch pristavila cez víkend L56 smerom od Vajnor, zhruba 20 cestujúcich sa z nej rozutekalo na električku smerom do mesta, ktorá tesne pred dobehnutím prvých z nich zavrela dvere a odišla do centra.
Ja netvrdím, že vodič má sústavne na každej zastávke sa stokrát presviedčať, či niekomu nedajbože neujde. Ale keď raz máme nejaký prestupný uzol, a je tu jasne pozorovateľný záujem cestujúceho o prestup, tak potom ozaj ťažko popísať takto konajúceho vodiča električky inak ako človeka, ktorého z celej práce zaujíma akurát tak kedy má fajront a čo bude napísané na výplatnej páske.
Smutné.
Nikiliky, nechce sa mi tu reagovať na všetky tie príspevky, takže to, čo chcem povedať zhrniem:
Ako tak čítam tvoje názory, akurát sa mi opäť potrdzuje, že prečo je to v DPB tak. Prečo sú špinavé vozy, prečo sú niektorí vodiči, akí sú, nuž jednoducho preto, lebo vy, niektorí vedúci pracovníci svojich podriadených k tomu priam učíte, že zákazník=cestujúci je vlk, primitív, neschopák a substrát, ktorý je len na obtiaž a má byť spokojný, že príde preň nejaky dopravný prostriedok, ktorý ho naloží na nástupnej zastávke, vyloží na výstupnej, prípadne preloží niekde počas cesty do iného dopravného prostriedku. V podstate sme pre vás niečo ako brvná, nafta, cement, kartóny mandarínok, ktorým je jedno, či idú v čistom voze, špinavom voze, či na nich prší, sneží, koľko cestujú, či musia mrznúť a pod.
Možno by vám niektorým mali dávať odmeny a časť mzdy podľa počtu prepravených cestujúcich, aby ste mali nejaku motiváciu to zmeniť.
Tak ako ty nehovorím o všetkých vedúcich, len o tých, ktorých sa to týka. ?
Netvrdím, že autobus NAD má v čase odchodu prázdny čakať, kým nepríde nejaká električka. Ale odchod v momente zastavovania električky, 98% cestujúcich z ktorej evidentne bude chcieť naň prestúpiť, je rozhodne neúcta k cestujúcemu.
No ja Ti garantujem, že keď vlak má výluku a musím presadať na náhradnú autobusovú dopravu, tak druhý vlak, na ktorý prestupujem, bude čakať, dokým všetci z autobusu neprestúpia, aj keby mal odísť s meškaním
Inak otazocka pre ludi co robia s PP:
V poslednom riadku su tri udaje:
L (linka), cas a medzi tym Z.. to je pasmo? vzdy som bol v tom ze to je poradie /kurz/ ale ako to tak pozorujem to vyzera na to pasmo.. je niekde na PP aj poradie?
Megac