No, bol by to skvor taky navrh pre DPB. Jedna sa o to ze Z21 by si mohla robit zastavku v DNV na niektorej neskorsej zastavke ako "Stefana Kralika" ... pre dost ludi ktori idu z mesta home je to 5-10 minutove cakanie neprijemne ...
záleží na tom, na koho má byť ten názor adresovaný.. Či na DPB, alebo pre všetkých ostatných... Ak to druhé, tak to môžeš napísať aj sem, ak sa nemýlim..
mňa by skôr zaujímalo či vôbec niekedy rozšíria električkové zastávky pri Poluse..
Kľudne nech to spravia aj na úkor toho zeleného pásu pri Poluse, veď tam aj tak nie sú zasadené žiadne stromy, iba stromy v kvetináčoch ? (zrejme preto, že dole sú podzemné garáže), takže by to nebol nejaký extra zásah do zelene..
...a nemusíme sa baviť len o výluke. Zažil som, že na Zlatých pieskoch pristavila cez víkend L56 smerom od Vajnor, zhruba 20 cestujúcich sa z nej rozutekalo na električku smerom do mesta, ktorá tesne pred dobehnutím prvých z nich zavrela dvere a odišla do centra.
Ja netvrdím, že vodič má sústavne na každej zastávke sa stokrát presviedčať, či niekomu nedajbože neujde. Ale keď raz máme nejaký prestupný uzol, a je tu jasne pozorovateľný záujem cestujúceho o prestup, tak potom ozaj ťažko popísať takto konajúceho vodiča električky inak ako človeka, ktorého z celej práce zaujíma akurát tak kedy má fajront a čo bude napísané na výplatnej páske.
Smutné.
Nikiliky, nechce sa mi tu reagovať na všetky tie príspevky, takže to, čo chcem povedať zhrniem:
Ako tak čítam tvoje názory, akurát sa mi opäť potrdzuje, že prečo je to v DPB tak. Prečo sú špinavé vozy, prečo sú niektorí vodiči, akí sú, nuž jednoducho preto, lebo vy, niektorí vedúci pracovníci svojich podriadených k tomu priam učíte, že zákazník=cestujúci je vlk, primitív, neschopák a substrát, ktorý je len na obtiaž a má byť spokojný, že príde preň nejaky dopravný prostriedok, ktorý ho naloží na nástupnej zastávke, vyloží na výstupnej, prípadne preloží niekde počas cesty do iného dopravného prostriedku. V podstate sme pre vás niečo ako brvná, nafta, cement, kartóny mandarínok, ktorým je jedno, či idú v čistom voze, špinavom voze, či na nich prší, sneží, koľko cestujú, či musia mrznúť a pod.
Možno by vám niektorým mali dávať odmeny a časť mzdy podľa počtu prepravených cestujúcich, aby ste mali nejaku motiváciu to zmeniť.
Tak ako ty nehovorím o všetkých vedúcich, len o tých, ktorých sa to týka. ?
Netvrdím, že autobus NAD má v čase odchodu prázdny čakať, kým nepríde nejaká električka. Ale odchod v momente zastavovania električky, 98% cestujúcich z ktorej evidentne bude chcieť naň prestúpiť, je rozhodne neúcta k cestujúcemu.
Vladimír
Ja netvrdím, že vodič má sústavne na každej zastávke sa stokrát presviedčať, či niekomu nedajbože neujde. Ale keď raz máme nejaký prestupný uzol, a je tu jasne pozorovateľný záujem cestujúceho o prestup, tak potom ozaj ťažko popísať takto konajúceho vodiča električky inak ako človeka, ktorého z celej práce zaujíma akurát tak kedy má fajront a čo bude napísané na výplatnej páske.
Smutné.