Nikiliky, nechce sa mi tu reagovať na všetky tie príspevky, takže to, čo chcem povedať zhrniem:
Ako tak čítam tvoje názory, akurát sa mi opäť potrdzuje, že prečo je to v DPB tak. Prečo sú špinavé vozy, prečo sú niektorí vodiči, akí sú, nuž jednoducho preto, lebo vy, niektorí vedúci pracovníci svojich podriadených k tomu priam učíte, že zákazník=cestujúci je vlk, primitív, neschopák a substrát, ktorý je len na obtiaž a má byť spokojný, že príde preň nejaky dopravný prostriedok, ktorý ho naloží na nástupnej zastávke, vyloží na výstupnej, prípadne preloží niekde počas cesty do iného dopravného prostriedku. V podstate sme pre vás niečo ako brvná, nafta, cement, kartóny mandarínok, ktorým je jedno, či idú v čistom voze, špinavom voze, či na nich prší, sneží, koľko cestujú, či musia mrznúť a pod.
Možno by vám niektorým mali dávať odmeny a časť mzdy podľa počtu prepravených cestujúcich, aby ste mali nejaku motiváciu to zmeniť.
Tak ako ty nehovorím o všetkých vedúcich, len o tých, ktorých sa to týka. ?
Ako tak čítam tvoje názory, akurát sa mi opäť potrdzuje, že prečo je to v DPB tak. Prečo sú špinavé vozy, prečo sú niektorí vodiči, akí sú, nuž jednoducho preto, lebo vy, niektorí vedúci pracovníci svojich podriadených k tomu priam učíte, že zákazník=cestujúci je vlk, primitív, neschopák a substrát, ktorý je len na obtiaž a má byť spokojný, že príde preň nejaky dopravný prostriedok, ktorý ho naloží na nástupnej zastávke, vyloží na výstupnej, prípadne preloží niekde počas cesty do iného dopravného prostriedku. V podstate sme pre vás niečo ako brvná, nafta, cement, kartóny mandarínok, ktorým je jedno, či idú v čistom voze, špinavom voze, či na nich prší, sneží, koľko cestujú, či musia mrznúť a pod.
Možno by vám niektorým mali dávať odmeny a časť mzdy podľa počtu prepravených cestujúcich, aby ste mali nejaku motiváciu to zmeniť.
Tak ako ty nehovorím o všetkých vedúcich, len o tých, ktorých sa to týka. ?
nikiliky