Reply on: wizard112 #76718:
podla mna by im to dosloa v principe co ti vadi na nevinnom carbani predpubertalneho decka? oplzlosti a sprostosti carbu akurat od puberty. radsej si popozeram vselijake detske vytvory vo vozoch MHD na zabitie casu nez cumiet na v kuse umyvane sede steny
mozno je riesenim proste na to rezignovat nech su vozy pocarbane tak ze v nich nie je vidno carbanice, pomohol by vzor kedy by bol interier viacfarebny ako keby pocarbany fixkami roznych farieb, na tom by tazko nieco vymysleli ako zvyraznit ich plochu bez vacsej namahy a kvanta casu
myslim si ze bratislavska mhd ma dolezitejsie problemy ako nejake blbe carbanice ktore nikoho neohrozuju a nikomu nezhorsuju komfort cestovania ci nepredlzuju dobu cestovania, z vozov mhd by sa pokojne mohol stat obraz nasej doby, legalne platno, este by to mohlo byt ked tak nakoniec aj zaujimave pre turistov
poprosil by som dovod preco odstranovat tvorbu z vozov mhd? pochopim oplzlosti, ale ak by tam niekto nasperjoval ci fixkou nakreslil nieco pekne, nevidim dovod
Čo s tým?
ja len konštatujem, že tie upratovačky akosi nestíhajú.
naco stavat hybridy, postavme MHD vrtulniky, MHD zastavky-heliporty a je po problemoch
S499.1023
Ad Re #76664 wizard112: A koľko Ti taký hodinku - dve zapaltený vodič stihne vymeniť vozov? Áno, správne, jeden až dva. Takže toto je slepá ulička.
Re #76669 S499.1023: Nie, organizácia vozovní je iná. Keďže prispievaš pomerne kvalifikovane, myslel som, že to aspoň nejako orientačne poznáš. S ovzidlami sa posunuje a stavajú sa na rôzne koľaje. Keďže je dnes väčšina vozidiel pridelených, musia sa stavať tak, aby to sedelo zase na ranné výjazdy vodičov. A nespájali by sa ráno, ale priebežne
Záverom: Prvá podmienka by bola Scharfenbergy medzi všetky vozy. A to vraj u T3 nie je ochotný Dráhový úrad schváliť, resp. len s úchylnými, náročnými a drahými procedúrami (pritom T3/T4 pre NDR to mali štandardne).