Reply on: Solider #76667:
Nie tak celkom 10 sekúnd.
To len v optimálnom prípade, keď sú spriahacie hlavy namazané a nekladú neprimeraný odpor
K tomu však ešte musíš prirátať odopnutie toho koženého ochranného krytu, a odpojenie BUSE kábla, keďže ten je extra, nie cez klavír
A plus treba potom ešte poprepínať vozy, teda jeden, takže dokopy asi minúta, pri šikovnej obsluhe 
SDX: Ako písal Solider, zadné kabíny sú (a musia byť) plne funkčné, len T3 ani T6 nemajú palubák, až na poslednú sériu. A hlavne, to priebežné rozpriahanie vozov cez deň, jazda do vozovne, a ich následné spriahanie nazad v noci by si vyžadovalo toľko človekohodín práce navyše, že tie náklady by sa ti pravdepodobne nikdy nevrátili... navyše, niekde by si musel ešte zahusťovať interval, lebo sóla by to neodviezli.
Dunčo
.
Tá istá trasa autobusom a autom je viac-menej za rovnaké peniaze. Autom je však pohodlnejšia, bez meškania, prestupov a dovezieš sa priamo na tvar miesta. Radšej si kúpiš staršie auto a jazdíš. Koľko ľudí sa v jednotlivých autá vezie - väčšinou jeden/vodič. Cesty sú preplnenejšie, parkoviská na sídliskách detto a ekológovia sú prikrátky, aby zastavili zvyšovanie znečisťovania ovzdušia - a MHD? To sa vyškiera lebo má monopol a zisky.
.
Protimonopolný úrad spokojne spinká - možno prirodzeným spánkom, možno aj nie."