Na stranke dopravni.net sa objavila sprava o idealnom vozitku na linku 155!
http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2007050611
Proste to pride k slimaku, prejde na cestu a skonci na Trnavskom myte. Pripadne moze zachadzat v Devinskej do obce. ?
http://www.dopravni.net/view.php?cisloclanku=2007050611
Proste to pride k slimaku, prejde na cestu a skonci na Trnavskom myte. Pripadne moze zachadzat v Devinskej do obce. ?
Kalorifery a zvončeky (aspon na T6) funkčné sú aj vzadu (raz som viezol do vozovne zadný voz T6 po výkoľaji a rozpriahnutí, a kúrilo to
Beus
SDX: Ako písal Solider, zadné kabíny sú (a musia byť) plne funkčné, len T3 ani T6 nemajú palubák, až na poslednú sériu. A hlavne, to priebežné rozpriahanie vozov cez deň, jazda do vozovne, a ich následné spriahanie nazad v noci by si vyžadovalo toľko človekohodín práce navyše, že tie náklady by sa ti pravdepodobne nikdy nevrátili... navyše, niekde by si musel ešte zahusťovať interval, lebo sóla by to neodviezli.