DPB testuje novy autobus: Jazdí sa bez lístka aj bez revízorov!
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=79918&p1=51337#mesg27
PO BRATISLAVSKOM STAROM MESTE ZAČNE PREMÁVAŤ NOVÝ TURISTICKÝ AUTOBUS
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=79918&p1=51337#mesg30
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=79918&p1=51337#mesg27
PO BRATISLAVSKOM STAROM MESTE ZAČNE PREMÁVAŤ NOVÝ TURISTICKÝ AUTOBUS
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=79918&p1=51337#mesg30
Beus
SDX: Ako písal Solider, zadné kabíny sú (a musia byť) plne funkčné, len T3 ani T6 nemajú palubák, až na poslednú sériu. A hlavne, to priebežné rozpriahanie vozov cez deň, jazda do vozovne, a ich následné spriahanie nazad v noci by si vyžadovalo toľko človekohodín práce navyše, že tie náklady by sa ti pravdepodobne nikdy nevrátili... navyše, niekde by si musel ešte zahusťovať interval, lebo sóla by to neodviezli.