tbc:
tak ja sa tak citim ked nastupujem do Karosy B741 vpredu aj vzadu. V Ik4x5 je to velmi podobne, ale aspon to ma pri prvych dverach nizsiu podlahu.
Co sa kurenia tyka, tak som isiel s plynovym SERBLOM (lebo to SERBEL BOL!) z Lamaca a tam nieze kuril, ale priam tam bublotal gumeny koberac na podlahe! d3k0 to potvrdi, lebo siel tam so mnou. Sedeli sme na balkone a cele sedadlo bolo maximalne vyhriate. Bocnice boli tiez vrele. K tomu vsetkemu ked som otvaral oko takmi este zostalo v ruke. A to je prosim pekne generalkovany voz. Myslim ze to vravi same o sebe (a Karose)...
tak ja sa tak citim ked nastupujem do Karosy B741 vpredu aj vzadu. V Ik4x5 je to velmi podobne, ale aspon to ma pri prvych dverach nizsiu podlahu.

Co sa kurenia tyka, tak som isiel s plynovym SERBLOM (lebo to SERBEL BOL!) z Lamaca a tam nieze kuril, ale priam tam bublotal gumeny koberac na podlahe! d3k0 to potvrdi, lebo siel tam so mnou. Sedeli sme na balkone a cele sedadlo bolo maximalne vyhriate. Bocnice boli tiez vrele. K tomu vsetkemu ked som otvaral oko takmi este zostalo v ruke. A to je prosim pekne generalkovany voz. Myslim ze to vravi same o sebe (a Karose)...
riko
-Popis projektu: http://www.grand-nancy.org/fr/menu_h2006.htm
http://www.sfu.ca/person/dearmond/morph/Nancy.photos.htm
http://www.lightrailnow.org/progress/f_ncy001.htm
-výrobca Bombardier http://www.bombardier.com/index.jsp?id=1_0&lang=en&file=/en/1_0/1_1/1_1_0.html%3FD55
-asociácia "ľahkej koľajovej dopravy" http://www.lrta.org/
-linky na stránky o trolejbusoch http://members.shaw.ca/dearmond/links.etb.htm
Sú to odkazy na stránky na ktoré som narazil pri pátraní po eline z Nancy. Možno poznáte, možno nie, každopádne je to zaujímavé.