Reply on: SDX #73314:
Jednotný interval v celej sieti električiek v Ba je nutnosť, akceptovateľné sú hypoteticky dvojnásobok alebo polovica základného intervalu. Pozri si ako je to v ostatných električkových prevádzkach v Československu. Odlišný interval u električkovej linky je iba výnimka, kt. potvrdzuje pravidlo (Ostrava - L5, alebo Brno - L10). Zamyslieť sa môžeš aj nad Viedňou - prečo sú tam také intervaly na el. linkách, aké sú a to v súvislosti so sieťou a trasovaním el. liniek.
Ale späť k Tvojnmu návrhu pre Bratislavu: S499.1023 pár strán dozadu tušim Pittovi odkázal: "šotouš par excellence".
Pre teba platí to isté. ?
SDX
2) Mas pravdu, to treba doriesit... Mozno vymenit 6 a 7+11 (to znamena ze Safko by sa obsluzilo 11, co staci)
3) Teoreticky by sa nemusela posilnit 1, ale stacila by 12 (kvoli kapacite v Dubravke by tie nahradne spoje isli len v useku KV - Safko).
4) Intervaly novej 11 by boli rovnake ako teraz 7 + 11 (samozrejme by sa nastavili tak aby sa neprekrivali),v spicke to vychadza na 10 spojov na hodinu, z toho 5 by islo do Race, 5 len na Vinohrady (sucasny stav), v sedle vsetko do Race (v pripade ze by sa to ukazalo ako neefektivne aj vtedy by sa skracovalo)
5+6) Okrem spojenia Spitalska - Raca by sa po prehodeni 6 a 11 nic nezhorsilo, pri pridani spojenia s nabrezim to vychadza na 1:1.. Osobne to nabrezie by sa podla mna hodilo viac
7) Suhlasim, toto bol len napad na drobnu zmenu