Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Co sa tyka linkovania, po novom by som to spravil takto:
Vajnorska radiala: 2 linky s 9 min. intervalom
Ruzinovska radiala: 1 linka s cca 4,5 min. intervalom S NAVIAZANIM PRESTUPU NA TRNAVSKOM MYTE
Racianska radiala: 2 linky s 9 min. intervalom - v spicke od ZST Vinohrady dalsia linka s 5 min. intervalom
Dubravska radiala: 3 linky so 6 min. intervalom, pricom vybrane spoje by isli len po KV.

Pri mensiom pocte liniek by sa podarilo dosiahnut rovnaky / mierne (max. 1 min.) vacsi interval.

Re #73312 klasIK: pochopitelne 😉
Reply on: galiyosha #73211:
"Očakávajú, že vozový park sa v najbližších rokoch bude samoregenerovať alebo čo?!"
- buď, alebo ide Ďurkovský tú MHD naozaj zosúkromňovať ako sľuboval v programe... ?
Reply on: SDX #73309:
Predpokladám, že s uvedeným návrhom si počítal až po rekonštrukcii trate v tuneli. ?
Reply on: Beus #73310:
1) Co konkretne? Vsak proste by sa oznamilo zrusenie 7 a zmena trasy 11 (alebo naopak), zavedenie 6 a zrusenie 4.

2) Mas pravdu, to treba doriesit... Mozno vymenit 6 a 7+11 (to znamena ze Safko by sa obsluzilo 11, co staci)

3) Teoreticky by sa nemusela posilnit 1, ale stacila by 12 (kvoli kapacite v Dubravke by tie nahradne spoje isli len v useku KV - Safko).

4) Intervaly novej 11 by boli rovnake ako teraz 7 + 11 (samozrejme by sa nastavili tak aby sa neprekrivali),v spicke to vychadza na 10 spojov na hodinu, z toho 5 by islo do Race, 5 len na Vinohrady (sucasny stav), v sedle vsetko do Race (v pripade ze by sa to ukazalo ako neefektivne aj vtedy by sa skracovalo)

5+6) Okrem spojenia Spitalska - Raca by sa po prehodeni 6 a 11 nic nezhorsilo, pri pridani spojenia s nabrezim to vychadza na 1:1.. Osobne to nabrezie by sa podla mna hodilo viac

7) Suhlasim, toto bol len napad na drobnu zmenu
Reply on: SDX #73309:

1) Príliš komplikované pre bežného smrteľníka
2) Zrušil by si tým možnosť dostať sa zo Špitálskej a Šafka do Rače (prestup na Odborárskom námestí peším výšľapom hore ku Blumentálu za všeobecne akceptovateľný nepovažujem), a teda rušíš aj prestup 95->Rača
3) Linka 1 by teda musela mať 6-minútový interval v podstate celodenne, aby zabezpečila tebou zrušenú kapacitu L4 v KV, tým pádom máš na Vajnorskej namiesto 3 spojov 4 za 12 minút, čo je zbytočné
4) Pri zachovaní 12-minútového intervalu L11 by ti chýbala kapacita L7 medzi Vinohradami a Račkom, a príp. ešte aj kapacita v Rači, ak by si chcel niektoré spoje usekávať skôr, čo by navyše spôsobilo nepravidelnosť dopravy do/z Rače
5) Nič tým nevyriešiš, ani neskvalitníš, skôr práve naopak (možno jediný prínos by bol priamy spoj Nový most - Rača so zachádzkou cez tunel)
6) Okrem chaosu by si tým nezískal holé nič, a dokonca sa obávam, že vzkm by oproti súčasnosti ešte vzrástli, čo je neželateľné
7) Akékoľvek takéto parciálne úpravy linkového vedenia električiek nemajú veľký zmysel, a principiálne sú krátkozraké, keďže existujúce linkové vedenie je treba kompletne zahodiť a postaviť úplne nové na princípe čo najnižšieho počtu liniek s hustým intervalom

Neber to ako deštruktívne kritizovanie, len chcem naznačiť, že tvoje uvažovanie sa v tomto uberá zlým smerom, a nemyslíš na všetky dôsledky 🙂
Reply on: SDX #73308:
Trochu chaoticky napisane, este raz:

7 a 11 - spojit - (Raca /zachadzky/) - ZST Vinohrady - Americke namestie - Spitalska - Namestie L.Stura - nabrezie - tunel - Obchodna - ZST Vinohrady - (Raca /zachadzky/)

6 - ZST Nove Mesto - Vazovova - Obchodna - tunel - nabrezie - Safarikovo namestie - Spitalska - ZST Nove Mesto

4 - zrusit

1 - pridat specialne spoje skratene po KV

Alternativne by mohla 1 ist na ZP a 2 na ZST Nove Mesto.
NAVRH NA ZLUCENIE LINIEK 7 A 11
Ako sa Vam pozdava, ze by sa 7 a 11 zlucili do novej linky (Raca) - ZST Vinohrady - Americke namestie - Spitalska - Namestie L.Stura - nabrezie - tunel - Obchodna - ZST Vinohrady, pricom nahradu za vypadok na nabrezi, Safku a Spitalskej z mesta by zabezpecila linka 6 po trase ZST Nove Mesto - Vazovova - Obchodna - tunel - nabrezie - Safarikovo namestie - Spitalska - ZST Nove Mesto, pricom linka 4 by sa zrusila (nahradili by ju pridane spoje 1-ky skratene po KV)?
dnes rano medzi 8 a 9 hodinou (zamerne neuvadzam presny cas ani ev.c) som cakal na zastavke technicka univerzita...cakam na L94...a zrazu...aj ked by ziadna nemala ist pride...na transparente sluzobna jazda NENASTUPOVAT ? tak nastupim....zaklopem vodicovi, ze ma sluzobnu jazdu na transparente...on pozrel do papierov...na palubak...a zistil, ze uz mal ist do vozovne, len koli nejakej nehode zevraj na radlinskeho ulici sa splietol, tak vysiel a oznamil nam, ze ked sa ponahlame, tak nas zoberie na zochovu...niektori vystupili, ale asi 4 ludia sme ostali...musim ho pochvalit za jeho ochotu a mile spravanie a este aj za to, ze sa nam niekolkokrat ospravedlnil.... ? ?
Reply on: Sommelier #73300:
ta slucka mala svoj zmysel, ale pri novom navrhu logicky nebude 🙂

Re #73302 marian555: aha, tie uvodzovky som si nevsimol 🙂 mea culpa 🙂

zbytok petrzalky by mal byt ciastocne porieseny cez petrzalsku radialu.

mna skor stve, ze v BA neni absolutne ziadna koordinacia a nejaky dopravny generel popripade vyhlad aspon na 30 rokov ako to urobili v 70tich rokoch.

keby nemali na magistrate tie 30 rokov stare plany tak nevedia co maju stavat. resp je skoda, ze sa ich nedrzia ako boli, lebo uz kopu veci pochovali kvoli predaju pozemkov ...
prepac vip737 ale ja nemam icq. ?
Reply on: N/A #73301:
Nie v zajtrajsom, uz v dnesnom ?
Celkom vtipny clanok, DPB bude mat asi noveho sefa ? nemyslim si vsak ze to bude velka zmena ?
Reply on: aquila #73299:
No pojem NDS som dal do uvodzoviek ak si si nevsimol, lebo to nepovazujem za NDS ? Viem ze je dolezita a som za jej stavbu ale NDS takto nebude ?
Okej, takze stara "studia", navrh, nevedel som to totiz najst ? Itak si vsak myslim ze je to hlupe tahat dve veci rovnako a zbytok Petrzky nechat na busy.
Reply on: aquila #73299:
aquila, ale veď to je predsa blbosť. Ešte aj tá sľučka na Einsteinovej je pritiahnutá za vlasy. Však to musí ísť väčším oblúkom cez Pribinovu.
Reply on: marian555 #73286:
to ze by to na kratkom useku kopirovalo elektricku (to neni NDS 🙂 ) by bola len vyhoda, kedze by to ozaj mohol byt integrovany system.

vid vo viedni, pri wien mitte idu elektricky, vlaky a aj dve linky metra 🙂

inak hento je starsia studia, mozno aj 4-6 rokov. to bolo vypracovane remingom mimo ine aj k tomu, ked sa robili navrhy na novy NDS.

cize tu cast petrzalka az petrzalka juh si vypusti.

bol to znacnej miery koncept tram-train, ale vyzadovalo by si to inych ludi aj na meste, aj v mestskych castiach aj v ZSR a MDPaT 🙂
Reply on: AAA #73296:
Je pravda ze ta mestska cast je mierne zbytocna.. ale pasmo by som urcite hlasil..
Reply on: SDX #73293:
Myslím, že bohato stačí nasledujúca zastávka + prestup na linky (vymenovanie liniek) a na zastávke iba názov zastávky.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.