Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KLF #73274:
Juj, ale veď ja viem, že to je (teda bol, v tej búdke) vstup do hrobky, ja som sa mu len snažil triviálnou logikou odôvodniť, že to podchod ani omylom nemohol byť 😉
Reply on: Beus #73250:
To nie je vchod do podchodu, ale vstup do hrobky Chatama Sofera.
Pre pana krala... To som cakal, ze budes vediet. ;/
Reply on: SDX #73228:
TY KOXO, TY SI DACHOL ??? TAM NIKDY PODCHOD NEBOL !
Reply on: KLF #73146:
ak budu ludia aj na slovensku ochotni platit za jednu cestu BA - kosice, co teraz platia za celorocnu znamku, tak to bude mozne aj na slovensku.

inak ta dialnica je v zime resp mimo sezony absolutne prazdna. aj ked chorvati maju priemerku vyssiu ako slovaci, stale je to pre nich drahe 🙂

navyse ta dialnica je ciste tranzitna a viac menej ide mimo sidiel a turisticke strediska su napajane privadzacmi.

Re #73160 Ike: lebo bosniaci robia problemy a jednak chcu hroznu palku za to, dalej nechcu dovolit prejazd t.j. behom par km dve colnice => problem pre turistov

Re #73161 tomas1: v CR maju v priemere este drahsie 🙂 ale sme hned za nimi. mame drahsie dialnice ako nemecko 🙂

Re #73191 qwix: ma ale nepriamy vo forme rozvoja krajiny a vlastne ked to zhrniem cez externality.

keby mal mat stat na dialnici zisk, slovaci by po nej nemohli jazdit, bola by draha

Re #73211 galiyosha: heh, je to este "lepsie" ako som hovoril pred volbami. cize v roku 2010 sa pred volbami zase kupi zopar autobusov 🙂 pekne 🙂

ohladne projektu filialky som sklamany. este sa ani nezacalo stavat a uz projekt vyhral "vhodny" kanditat, ktory bol o 50% drahsi. da sa predpokladat, ze pri samotnej stavbe to pojde obdobne.

navyse kedze z povodnych 4ch novych zastavok + stanica fililka nakoniec zostanu len dve zastavky _vratane_ filialky, tak ten projekt bude ciste vyhodenie penazi.

ako som bol z neho nadseny, som teraz z projektu fililalka maximalne znechuteny a sklamany.
? vcera som v elektricke stretol pana jana vrsku...ako sa tu hovorilo...zabavny clovek, plny energie...ostava mi len popriat mu este vela takychto rokov ? ?
Reply on: hoppusmark #73267:
IKARUS forever ❤ ?
#73232 S499.1023 - vyvlastnovanie je podľa mňa nástroj na prípady, kde sa nedá pri vykúpe použiť trhový mechanizmus. Prospech komunikácie presa nezáleží na tom, či je spoločná alebo súkromná, ale ide o to že sa jazdí. Preto to považujem za ficovinu.
Reply on: LifeStar #73240:
Sorry, nechal som sa uniest. Ale skutocne tvoj navrh na 10 a 12 minutovy interval je odveci. Ak sa ma stavat elektricka, tak by to malo byt uz poriadne. To znamena, aby to bolo pre cestujucich atraktivne.

Momentalne linkove vedenie a intervaly nepovazujem za atraktivne (ani vozovy park). Z Petrzalky je koho vozit, akurat kazdy kto na to ma, sa miesto tlacenia v 95 povezie v aute. Preto stavat elektricku a potom zaviest intervaly take, aby iba nahradili linku, ktora teraz nestacia ludi z MHD vyhana, je vyhodenie penazi.

Elektricka sa stavia preto, aby ponukla atraktivny interval celodenne (aspon by mala podla mna). Inak to nema zmysel. Ponuknut sucasnu kapacitu neznamena pokrok, a ten by som od toho ocakaval.

Inak to v Petrzalke vyzera tak, ze v spicke je plne vsetko. Neviem ako by som to inak popisal. Takze posilovat sa da vsade, najma 93/4 a 95.
Takze tie 2-3 minuty v spicke by boli vytazene, a to ze by vozy neboli napraskane ako teraz 95 (lebo by boli kapacitnejsie) by bolo iba plus. Pretoze komfort je hned prva vec (po variabilite) v ktorej IAD vyhrava nad MHD.


A co sa tyka samotnych liniek, ja osobne som zastanca mimimalnych variantov a jednoduchych prestupov (opak molecovej a noveho mosta)

Re #73264 Daniel: Zalezi ako sa ma Petrzalka rozvijat v buducnosti. Co som pocul tak pri Janikovom sa bude mozno stavat, aj byty. Ak by sa malo v buducnosti hustit a pripadne na juh sirit, tak sa elektricka pouzije.
Reply on: hoppusmark #73265:
Ešte taká otázka na zamyslenie:čo chcú v novej vozovni v Petržalke vlastne parkovať??? Lebo za taký rok-dva nebude čo....
Reply on: hoppusmark #73265:
sorry, malo byť: vozy
Reply on: S499.1023 #73205:
Tak také niečo by sa mohlo spraviť! Ja už sa nemienim voziť vo vrakosách 30**, do ktorých natúpenie je ohrozením života!!
Vážne by som sa smial, lebo ak by vyradili všetky vozi po životnosti, také L80 a 99 by nepremávali vôbec... potom by sa hádam už niekto na magoriáte uvedomil a začal normálne financovať obnovu vozového parku ?

114mil. namiesto 1 miliardy je dooosť málo!
Reply on: intony #73244:
ja viem, ze sroty su dobre, ked s nimi vie vodic dobre jazdit, ale ako S499 povedal, tak konstrukcna rychlost je aka je...
Hovorím, podľa mojich jázd. Na trase nie je 25 zastávok, nie 15, ale asi 8 cca... A vozidiel 30-40? A z akých peňazí to chceš kúpiť? A prečo nie 10? ?
Reply on: Quakeman #73260:
Sorry, neuvedomil som si, že Cagliari má stredný podvozok jalový a bral som ju rovnako ako 14T. Chyba bola na mojej strane.
Reply on: S499.1023 #73259:
ktoré fyzikálne zákony.
Reply on: Quakeman #73249:
Popieraš fyzikálne zákony ? ? 06T síce naozaj nie je do BA vhodná a je v premávke pomalšia, než T3, ale z úplne iných dôvodov.
Reply on: SDX #73243:
Milý chlapče, nepoučuj ma o električkách, kým si to nenaštuduješ. Takže:
1) Výrobcom vozidiel T6A5 nebola Škoda ale ČKD Tatra.
2) Výrobca nestanovuje odlišné rýchlosti v meste a mimo mesto.
3) Maximálna konštrukčná rýchlosť električky T6A5 je 65 km/h bez ohľadu na to, koľko dosiahla pri nejakom NEoficiálnom rýchlostnom rekorde.
4) "Vytáčanie" sa nezmenilo, na orzdiel od teba som tam jazdil.
5) Podchod tam nikdy nebol, takže sa pod tebou nemohol prepadnúť schodík. Obávama sa, že všetky tvoje informácie majú podobnú hodnotu.
6) Bratislavské T6A5 sú, čo sa týka rýchlosti, také isté ako akékoľvek iné T6A5, takže radšej prestaň kľučkovať a chlapsky priznaj, že si tresol momotinu.
Reply on: Quakeman #73249:
ja som len tak tresol 06T...sak som to aj napisal, ze napriklad.... ? ☺
Reply on: SDX #73252:
Momentalne obluk zacina na urovni konca tunela... takze skor zacinat nemohol, lebo by zacinal uz v tuneli, a to by sa vozy najskor asi bokom odierali o to potrubie, pripadne o roh portalu 😉 Akurat ze vtedy tam na tom krizeni bol rovny kusok (trabust lego system), takze vetva z tunela do mesta mala mierne inu geometriu, ale to je dost zanedbatelne, co sa tyka polomeru obluku...:-)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.