Nie ale Dopravák robí a keby si aj do budúcna chcel vedieť že kde bol aký voz, alebo aký Ťa čaká, alebo nedajbože budeš mať voľno a voz bude mať niekto iný tak to teoreticky môžeš nájsť v dispečerskom fóre. ?
Kolega, prosím Ťa:
1. toto nie je pokec, ani icq
2. informácie o vozoch a výpravách skôr nájdeš v dispečerskom fóre, toto je diskusné fórum
3. Končí 20:26 v garáži. ?
Tam sa pytaju na tieto dva konkretne z Bratislavy? Ja ze iba na technologiu obalu. Samozrejme, ze by tymto nasim kovovym bodol vacsi cas. No tak som sa nachytal zas na tendencnej ankete.
Treba prist s potvrdenim o navseteve skoly k tete za okienkom a mozes si vybavit studentsku elektricenku = studentsky trojmesacnik.
A ten ISIC by ti aj tak nepomohol, pretoze DPB a.s. neakceptuje ISIC ŽU ako doklad o tom, ze si student.. ?
Otázka: Prečo z Cintorínu Slávičie údolie nepremáva žiadna linka?
Odpoveď: Kedysi do tejto lokality jazdila linka 517. Návštevníci priľahlých krčiem, diskoték a iných podnikov si to však evidentne nevážili a pravidelne rozbíjali na uvedenej linke autobusy. Nepomohli ani mnohé upozornenia, ani zavedenie posilových autobusov, a tak dopravný podnik pristúpil k zrušeniu tejto linky. V súčasnosti ju čiastočne nahradzujú niektoré spoje linky 518, ktoré zachádzajú k Cintorínu Slávičie údolie, cestujúcich však odtiaľ (oficiálne) neprepravujú. Cestujúcim preto odporúčame použiť zastávky Botanická záhrada (linky 502, 503 a 504) - prístup je poza budovy Slovenskej technickej univerzity na Ilkovičovej ulici a popri budových Univerzity komenského - resp. Molecova (linky 503 a 504) - prístup je po hornej časti ulice Staré grunty do Karlovej Vsi.
neviete, ci mozem dostat studentsky trojmesacnik na mhd v BA aj ked som studentom zilinskej univerzity?
nemam ISIC kartu, iba kartu studenta Zilinskej Univerzity,.. vdaka za odpoved
To, ze sme kupovali T3, nebolo tak celkom vecou RVHP. Koncom 70. a v 80. rokoch sme vyrabali uz pre socialisticke zahranicie vselijake hranate tvary typu KT4 a T5, len cs. mesta dostavali az do neskorych 80. rokov zasadne Kardausovske skrine typu T3 a K2. Za to si mozeme sami, nie?
Ikarusy sme dostavali vymenou za skodovky stodvadsiatky, kedze Madarsko nemalo automobilku a Ceskoslovensko nebolo schopne vyrobit klb. Vymennym kurzom bolo jedno miesto, cize za pat miest v Ikaruse isla do Madarska jedna skodovka. Ale tiez sme si, na rozdiel od inych socialistickych statov, nemuseli vybrat tu najlacnejsiu variantu Ikarusov 280. Mohli sme chciet aj lepsie sedadla, ako NDR, aj lepsie motory, ako PLR, aj automaticke prevodovky, ako MLR. Takze, poznajuc dobre narod cesky aj slovensky, napada ma otazka: Kto takuto ubohu vybavu za cs. stranu s madarskymi sudruhmi dohodol? A este jedna: Aj to, co sme my vyviezli do MLR, bolo rovnako mizernej kvality?
Nechcel som sa zapajat do tejto debaty, ale co ma sklamalo, bola obrovska podpora komunistov v Česku vo volbach 1946...u nas mali znacny naskok demokrati...nechcem vas vinit...nedajboze...ale mate istu zasluhu na vyvoji po roku 1946
Ale...kaslime uz na to...to bolo posledne,co som ja osobne k tomu povedal
Keby si mu napisal, že je faluz, tak by to hľadal v slovníku ? . Netreba ho riešiť, je mi iba divne, že kritizuje Škoda 21Tr a vyššie a neuviedol žiadny argument. Rovnako tiež neviem čo ma proti 22Tr. Možnu ju videl iba na obrázku... Ja tiež síce nie som nadšeny napr. z 25Tr prave kvôli náhonu iba na zadnej naprave, rozloženiu niektorých komponentov na streche, malo vetracích otvorov, úbohý interier, prípadne vyššej spotrebe el. energie... Ale to je holt už kvôli niečomu inému. A rozhodnie nie som ani Škodofil! Ale dávam tomu rok, dva a bude aj 25Tr o poznanie lepšia ? Stači sa pozrieť na 26Tr.
kubik