Reply on: Ámos #71046:
musím ťa trochu vyviesť z omylu. 1. k435 sa nebudú a ani nesmú obnovovať GO, lebo nespĺňajú normy EU a bol by to krok späť. 2. S tou postupnou obnovou by to bolo ok keby to fungovalo. 100 nových busou treba okamžite a potom začať s postupnou obnovou ďalších busou a takto udržiavať vozový park v dobrom stave. A ver, že aj 100 nových busou je málo. ešte je ďaleká budúcnosť električky v Petržalke - ja osobne tomu začnem veriť až bude postavená 1. trať, dovtedy sú to len plané predvolebné a oblbovacie keci a aby sme sa nedivili,že odrazu nám magistrát oznámi, že ešte treba nové projekti atď. - veď to už za posledných 30 rokov o stavaní metra v BA poznáme.
Ámos
2) Nie s tym demotivovanim som to myslel tak, z ked budem zarabat 50.000 mesacne tak sa nebudem nijako snazit aby som mal viac. Naco... Odrobim si svoj pocet naplanovanych pokut (svoju kvotu) a ked ich vyberiem za dva tyzdne tak zvysne dva tyzdne sa budem venovat konickom, rodine,... Naco budem mat plat 120.000 ked ani nebudem vediet ako moje deti vyzeraju (teda ak raz nejake budem mat
Mas pocit ze DPB ma problem prijat novych revizorov. Ja mam pocit, ze skor ziadnych prijat nechce. Aspon to nedeklaruje. Po meste beha mnozstvo biletarov (a slusnych biletarvo), z ktorych si myslim by isli viaceri s radostou robit revizora...
3) z reklamy?! Mas pocit, ze reklama na vozidlach DPB sa predava za rovnake ciastky ako 30s spot na TV Markiza o 18.55? Omyl.. Zisti si vo vyrocnej sprave Racaru (ak existuje) aky mala tato firma zisk... A z pokut? Ved si hovoril, ze by to bolo docasne zvyseny vyber pokut... Dnes rocne vyberu nejakych 50 mil. nechby si to zvysil o 50% (dost velke cislo) na 75 mil. Parada kupis 2 NP solo trofle. Ci vlastne nekupis. Strata DPB sa pohybuje nad 100 mil Sk. Takze ju iba znizis. Opakujem bez poriadnych dotacii od mesta sa nikam nepohnes...
4) ja neviem, ale ja mam v poslednej dobe len dobre skusenosti s vodicmi. Urcite je to lepsie ako to byvalo. O com svedci aj anketa... Je to asi dva tyzdne ked som sedel v 93 a vodic styrikrat znvou otvoril dvere dobiehajucim. Uz aj ludia vnutri si ztoho zacali robit srandu.
5) Prave preto sms. Najkratsia a najpohodlnejsia cesta k staznosti. List do nejakej schranky na Olejkarskej ti nitko nosit nebude. To ho radsej posle postou... Nevymyslaj veci naoko. Ak chces mat nieco, kde by sa ludia mohli stazovat, vymysli to tak aby to bolo aj pouzitelne.
Re #71036 Nal Sehel: Ik435 su z rokov 1996 az 1998. Konkretne ste sa bavili o 4845, ktora je z roku 1998 cize ma 8 rokov. Samozrejme tie 10 rocne by mali ist buduci rok na GO. To by vsak mesto a DPB muselo mat normalnu obnovu vozidloveho parku. Hypoteticky: Dnes by sa mali vyradovat K741 z 1991, ktore boli na GO v 2001...
Jendoducho nie sme taky bohati a tak ak mame rocnu potrebu busov 50 vozov, tak 20 treba rekonstruovat a 30 kupit. Mozno pri sucasnom katastrofalnom stave by sa dalo ist na 30 reko + 40 novych. (o styri roky budes mat 160 novych a 120 po reko, co je viac ako polovica) Ale nie kupovat opat naraz 100 busov a o 10 rokov sa dostanes pred problem, ze musis bud zmodernizovat alebo vymenit 100 busov...
Re #71045 ivanbuto: Pri trofloch je dost velka rezerva. Teda pri kratkych. U kolbas je to ine...