čo som počul z viacerých celkom dôveryhodných zdrojov, revízory majú zíkladný plat dosť nízky, moznož až nižší ako prriemerný plat v SR. Ale od pokuty majú dosť vysoké percento, obávam sa, že je to viac ako tých 30%, neviem, či nie 40%, alebo 45% tak nejak. No a vďaka tomu majú taký plat, že vám sa o otm ani nesníva. ? Stavím sa s hocikým o hocičo, že ervízor, ak chce , a to určite chce, tak pod 50 000 mesačne neklesne. Podľa vyjadrení ich samotných, a oni nemajú dôvod uvádzať vyššie sumy, ako reálne zarábajú, majú mesačne 70 000 - 80 000. Povráva sa, že napr taký fenomén ako "Mireček" máva pravidlene okolo 100 000. Ale to bude tým, že je v okolí Hl. St, inkasuje v eurách a bez bloku ?
Nal Sehel
a sú tak v zlom tech. stave, že jednoducho na cesty nepatria.
Ak si budeme stále nahovárať, že ešte niečo bus veteráni odjazdia v meste, tak sa budeme utešovať, že situácia nie je tak vážna aby sa nakúpili ďalšie nové busy. Lenže situácie nie je vážna, ale zúfala
a treba ju okamžite riešiť nákupom minimálne ďalších 100 kusou busov.Bohužiaľ, ale Tí, ktorí majú toto rozhodnutie vo svojích rukách pre osobné dôvody a zisky do vlastných vreciek si nájdu vždy dosť výhovoriek prečo na nákup nových busov, t-busov a električiek nieje dosť financií.