Reply on: Ike #70449:
ono nechcem obhajovať MHD, ale stiahnuť voz z 29 na úkor 28 by bol asi menší problém, kedže potom by nebolo obslúžené kolo pod nový most na 29 a následne by muselo ísť ZV na 29 (ale to by nebol až taký problém). Ale otázne je, či by bolo možné prinúť vodiča, ktorý jazdí delenú službu na 29, aby ju dojazdil na 28, čím by jeho pobedná služba trvala minimálne 7 hodín....
aquila
nikto normalny a so stipkou sudnosti nemoze obhajovat vymenu pozemkov v cene 500 skk/m2 za pozemky v cene 10-15 tisic skk/m2. mily amos, to mas 10 az 20 novych autobusov, o ktore mesto prislo.
pri "vymene" pozemkov kusok dalej durkovsky skoro pripravil mesto o 1,4 miliardy korun! (100 000 m2 chcel predat za smiesnych 2000 skk/m2 pricom ponuky boli cez 16 000 skk/m2).
a takychto "vyhodnych" vymen sa udialo docela dost, o ktorych ani len netusime. len za toto by mohlo byt vystavane
mesto uz ma vyclenych z uveru cca este stale 1,5 miliardy na elektricku ktora sa teoreticky zacne stavat v roku 2008 teda 4 roky mesto zbytocne plati uroky a prislusenstvo, co je podla hrubeho odhadu 100-120 milionov rocne sa vyhodi do vzduchu. za 4 roky je to cca 400 a viac milionov korun, za ktore sa mohli nakupit ine vozidla.
povazovat za plus totalne nesystamicky nakup autobusov roznych znaciek je dost silna kava.
nehovoriac o obhajovani prelinkovania petrzalky.
a oprava elektrickovych kolaji. no ty kokos, takze viac menej samozrejma starost o drahy sa povazujes tunak ako obrovsky uspech ...
hovorim, este zacni pripisovat durkovskemu most apollo, dialnicne useky, D1 viedneska - pristavny, D2 lamacska cesta - stare grunty .. tak ozaj kusok mimo zmyslanie ..
stale nedochadza ?