Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #67642:
Tie Soláče vôbec nie sú pravidlom a čo sa týka obslužnosti nie je predsa problém prestúpiť na Patrónke. A čo je takisto doležité, sú intervaly medzi jednotlivými spojmi, kde 21 má oveľa hustejšie ako 63. Stále nechápem z akého dôvodu by mala namiesto 21 zastavovať na Mokrohájskej 63, žeby snáď preto, aby čas jazdy od konečnej po konečnú presiahol 40 minút? Už teraz je druhý najvyšší. Možno by stálo ešte za úvahu, aby 21 zastavovala na Hroboňovej, sú tam internáty a spojenie na AS MN by sa zišlo.
Reply on: yves #67641:

No neviem či je ASMN lepšie ako Trnavské mýto a vôbec, 63 obslúži väčšiu časť mesta. K tomu býva aspoň cez víkendy obsluhoavná NP vozmi. Takisto zastavuje aj na Hroboňovej a linka 21 by získala zasa svoj naozaj expresný status.
Reply on: fobust #67640:
No ja si myslím, že by to bola blbosť ? , linka č. 63 svoj expresný charakter nestratila a po úprave organizácie dopravy pri Tescu Lamač tam nebude ani tá zachádzka lebo busy pojdu k Tescu a od Tesca priamo po starej ceste ?. A čo sa týka linky č. 21 tá, pokiaľ viem, zastavuje na Mokrohájskej aj kvôli priamemu spojeniu s AS MN čo by bolo v prípade 63 nemožné.
Mám jeden dotaz. Čo by ste povedali na to, keby na Mokrohájskej zastavovala miesto linky 21 (121) linka 93 (110). Dôvod: 63 obslúži väčšiu časť mesta. Pokiaľ si pamätám, tak zastavovanie linky 21 na Mokrohájskej bolo z dôvodu skrátenia linky 41 a aby ostalo zachované spojenie s mestom. Na linke 63 premávajú aspoň cez víkend nízkopodlažné Solarisy, a táto linka vďaka zachádzke k Tescu stratila svoj expresný charakter. Navyše, v meste obslúži aj prestupný uzol Trnavské Mýto, ktorý linka 21 obíde. Čo si o tom myslíte?
Elektricky tam nebudu mat svetla iba auta.
Reply on: Mikimaus #67620:
Medzi zastavkami Mlada Garda a Riazanska zakopavali kabel. Tak mozno to bude prepojene s nastavenou zelenou vlnou.Samozrejme pre Auta.Elina to bude stihat asi tak ako v Dubravke a Karlovke.
Reply on: boxcar #67630:
U vodiča s príplatkom samozrejme áno, ale reč bola o automatoch.
Reply on: eripmav #67634:
Taketo veci su vo viacerych CP 😉
Reply on: eripmav #67634:
A celkovo je L68 nejaka super rychla (podla CP? ), lebo na Racianskom myte je za 5 minut na rozdiel 6 minut L201, ale to je Racianske myto cez Kriznu a Legionarsku v pripade L68 a v pripade L201 priamo po Sancovej ?
V novych CP 68 a 201 je nieco velmi zaujimave: L68 prejde zo zastavky Trhovisko na zastavku Zahradnicka za 0 minut, a L201 prejde zo zastavky Trhovisko na zastavku Zahradnicka za 2 minuty ? su to tie iste zastavky? alebo 201 bude stat niekde inde, len na zastavke s rovnakym nazvom? alebo to je jednoducho tak? alebo to je chyba v CP?
Reply on: TeBeCe #67632:
Hmm, ja stále dúfam, že bude - aspoň tak sa vyjadril Milan Vajda v reakcii na moju otázku:
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=78480

Predpokladám, že síce sa teraz priestupnosť zlepšila, ale "duobusy" naďalej stoja niekoľko cyklov na semafóre?
Reply on: aquila #67497:

v ufo nejsu automaty to je pravda. ale v podaktorych, neni ich tak vela, automaty na mince ostali. bola to napr. električka trasa D...
Reply on: S499.1023 #67484:

teraz som zapochybol , určite to bolo Brno, cestoval som z Uni Masarykova do centra...teraz fakt neviem , bud automat alebo u šofera za priplatok...
Reply on: tomas1 #67628:

tomu ver ..aj ja!!!
Reply on: fobust #67610:
Aaaa, takú ŠD 11 som mal keď som bol malý.. dodnes za ňou smútim. Tuším idem vážne zavolať. ? ?
Reply on: Peon #67577:
Zaujímavé, že motoráčik na L155 po príchode na Východné ide (hoci aj s cestujúcimi) až na úroveň zastávky MHD "Lokomotívové depo II", kde rušňovodič prejde cez vagón na druhú stranu a pokračuje späť v opačnom smere po tej istej koľaji. Nechápem, prečo tento úkon nemôže spraviť priamo na Východnom...


Zachadza tam kvoli manipulacnemu semaforu ,ktory mu dava volno na spatny smer.Iny dovod v tom asi nie je.Bol som sa tiez previest.Smer vychodne 7 ludi naspat 4ks v case 16,00 hod. Je to podla mna malo propagovane.Na ZST Predmestie ziaden CP alebo zastavkovy oznacnik. Na vychodnom aspon nalepeny CP v plechovej bude na nastupisti.Bude sa to aspon lahsie rusit pre nezaujem cestujucich.Bola by to velka skoda.Za 5 min.byt na vychodnom z predmestia neveril som tomu pokial som to nevyskusal.Pritom by sa tym dala uplne nahradit posilova linka 52 pripadne potiahnut do Vajnor a nahradit aj L54.
Reply on: S499.1023 #67625:
ŠD samozrejme...
Reply on: fobust #67610:
Kua, za ČD chcel občan 3.500,- CZK...
Reply on: Mikimaus #67621:
Hej, viem aky tam bol.. inak tento tam mozno dali preto ze nemaju tabulky na ten novy typ ? inak rovnaky stav je na Namesti Biely Kriz 😉

Re #67622 pepo: inak nechapem naco su tam dva semafory v oboch smeroch.. myslim ze zapchy su tam aj bez semaforov, s dvoma to bude katastrofa.. uplne by stacil jeden.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.