Reply on: aquila #67586:
Ono to budapeštianske Combino s tým pôvodným hliníkovým nemá už moc spoločného (napr. podvozky sú úplne iné), ale problémy sú s ním aj tak. Časť viny nesú samozrejme aj Maďari, pretože si (podobne ako ŽSR na TEŽ pri príchode GTW 2/6) absolútne nepripravili infraštruktúru, hlavne napájacia sieť im zlyháva prakticky denne, žiadny zodpovedný si asi neuvedomil, že také Combino má zo dvojnásobný výkon oproti Iparicsukló...Ale inak je úplne presné to, čo si napísal - v Siemense platí nepísaný zákon, že ULF sa môže dodávať len do Viedne. Mali ho požičaný aj v Mníchove, boli ním nadšení, ale Siemens povedal, že nedodá proste.
Inak tewn výpočet s cenou ULF musí ešte počítať s tým, že budapeštianske Combiná sú 54 m dlhé, takže ULF-ov by sa muselo kúpiť 80, okrem toho tá cena pre Bp. je vrátane servisu tuším na 6 rokov.
Peon
To si vodiči MHD môžu vyberať či pôjdu z Lamača po zobojsmernenej Lamačskej ceste alebo tradičnou cestou po diaľnici?
Zaujímavé, že už takmer "na každom kroku" je nová svetelná križovatka, ale autobusy smerujuce do Vajnor zo Zlatých pieskov musia na križovatke za Konradom dlho čakať, kým pôjde menej áut alebo dá niekto prednosť...
Zaujímavé, že motoráčik na L155 po príchode na Východné ide (hoci aj s cestujúcimi) až na úroveň zastávky MHD "Lokomotívové depo II", kde rušňovodič prejde cez vagón na druhú stranu a pokračuje späť v opačnom smere po tej istej koľaji. Nechápem, prečo tento úkon nemôže spraviť priamo na Východnom...
Ozaj, je nejaký logický dôvod, prečo L96 nezastavuje na zastávke "Nevädzova" v smere do Petržalky?