Reply on: si #64805:
Mne, čisto sebecky vzaté, by realizácia tunela + prevedenie Os od Trnavy do tunela vyhovovali, pretože by som sa doviezol vlakom cca 5 minút od práce, takže by som sa mohol vybodnúť na električenku a prestupovanie... Ibaže, ako tak pozerám na "závratné" tempo prác na trati 120, mám obavu, že sa tá megalománia nestihne dostavať pred mojím odchodom do penzie.A realizácia "presmerovania" by nemusela vyzerať tak, že sa tam prehodia všetky osobáky. Napríklad namiesto jedného 6-7 vozového vlaku za hodinu by mohol ísť 4-vozový od Trnavy na hlavnú a v polovičke intervalu ďalší zo Šenkvíc do Petržalky. Ale to by musela ZSSK mať jednak o dosť iné spektrum vozidiel než dnes, jednak by musela zvládať urobiť (a dodržiavať) intervalový grafikon (čo sa nedarí a nedarí), jednak by musela chcieť.
81-71
AD1: Pokial sme isli do EU,ocakavali sme z toho predovsetkym iste vyhody,obratom sme sa vsak museli k dacomu aj zaviazat.
AD2: Pre taketo rozhodnutia ako su celoeuropske zeleznicne koridory potrebujes suhlas vsetkych clenksych krajin,takze sa neboj ze daco o nas bez nas.
AD3: A ty eurouradnici a posranci su kto?ufoni z Marsu?alebo daco virtualne?Ved tam aj nasi ludia zo Slovenska rozhoduju tak isto o tom ako aj iní.
AD4:Ti,co o tom rozhoduju su voleni priamo obcanmi SR.
AD5: To, ze Slovensko vstupilo do EU bola demokraticka volba obcanov v refernde.
Viem,ze konkretne ty si nemusel s EU ani s nicim z tohot suhlasit, ale ide o volu vacsiny.