Reply on: SZKV #62386:
to bol dokument o verejnych pracach.a bohuzial BA nie je na tom tak dobre ako praha ze si moze sama financovat elektrickovu trat. vsak teraz ma BA uz iba asi 1,5 miliardy na elektrickovu trat. dva krat hadaj kto doplati zvysok ?
takze je _velmi_ podstatne ci je elektricka aspon spomenuta vo verejnych pracach. lebo z toho planovaneho rozpoctu asi 10 miliard na tento spas bratislava sama neutiahne.
a nevytrhne to ani tych mozno 100 milionov na stary most z fondov EU
kde myslis, ze bol spomenuty most apollo ? vo verejnych pracach ...
Re #62388 Sommelier: nechcem ti kazit iluzie, ale elektricka cez novy most ti nikdy nepojde a to ani teoreticky. je to vacsia fantasmagoria ako tazke metro v BA.
hlavny problem by bol v samotnom novom moste, ktory je stavany tak ako je. prejdi sa niekedy po novom moste a po pristavnom a porovnaj si vibracie

inak jedine kde sa teoreticky pocita s elektrickou je ked sa zbura a zrekonstuuje pristavny most.
aj ked to je tak o 20-30 rokov

hoppusmark
Nemám nič proti, ale hneď, ako sa objaví nejaký nový typ autobusu, ozvú sa ľudia s tým, že "aj toto by sme v BA mohli mať"
Mimochodom, mám taký pocit, že ten kĺbový sor nie je príliš rovnocenný k ostatným kĺbovým vozidlám. Aká je vlastne jeho šírka? Akú má kapacitu? Povedal by som, že nižšiu ako štandrdné kĺbáky.
Mimochodom, Ikarus obnoví výrobu, rady 400, takže v záujme unifikácie a znižovania prevádzkových nákladom by som sa pri obnove vozového parku v BA orientoval buď na Ikarus, alebo na Solaris.