Reply on: Mike #60182:
To je ako keď sa v rádiu hlásia kontroly a radary. Má to aj svoje + aj -. plusy napr. sú, že vodiči v tých úsekoch pôjdu predpisovo a o to by malo ísť predovšetkým, o bezpečnosť premávky. často aj hlásia hliadky a radary tam, kde nie sú, ale pôsobí to potom preventívne. Lebo aj keď mnohí o tom vedia (teda nie vždy všetci vodiči počúvajú dopr. servis), aj tak v tých úsekoch niektorí vedome porušujú predpis a musia ísť do toho s tým, že vedome ohorozujú seba aj iných a určite zaplatia tú pokutu. Mínusy napr. sú, že vodič, ktorý nemá so svojim autom všetko v poriadku a počas jazdy sa nedostatok nedá napraviť, sa takejto kontrole radšej vyhne inou trasou a tak nie je konfrontovaný so zákonom.
Beus
Mal som skor na mysli take veci ako otvorena kabina (ked je mi v nej teplo a potrebujem vetranie), ktora fakt netusim ako by mohla mat vplyv na bezpecnost prepravy a premavky
Naproti tomu, vobec sa nekontroluje (aspon o tom neviem) technika jazdy, konkretne napr. prejazdy supravou oblukmi (hadzanie zadnym vozom a pod.), prestavovanie vyhybiek jazdou, vchadzanie pod kontakt vyhybky, na ktorej je este voz (vsetko menovane som zazil u niektorych vodicov, a nebolo to davno...) atd... ?