Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
KLF #60049: "Inak preco na DD ma chodit 233 ? To co je za hovadina ?"
- tak ti poviem, že celé číslovanie v BA je hovadina. Keďže trbus je "viaccenejší" ako abus tak by mali mať trolejbusy vyhradené nižšie čísla (napr. 20 - 49). Namiesto toho čo zaviedli "oblastné označovanie autobusov", ktoré je cestujúcemu absolútne useless mohli odstrániť túto absurditu.
______________________________
OZNAČOVANIE DOJAZDOVÝCH LINIEK
Re #59939 Ike: Bežný substrát nepochopí "Dojazd".
Najlepšie je použiť písmeno či hviezdičku.

Inak ako som pozeral, tú diskusiu tak sa mi zdalo že niektorí aj tu majú takú logiku, že substrát je povinný čítať ciele, je povinný pozerať z okna kade ide, je povinný sa informovať blabla... Dúfam že to nemysleli tak ako som to pochopil. ?
______________________________
Ehm... Nechcete ísť spolu na pivo a tam si všetko vydiskutovať? ?
Podľa mňa sa tieto spory cez net vyriešiť nedajú... Ja osobne som mal z jednou pubertiačkou cez net takú výmenu názorov, že kto sa prvý na koho pozrel, kto koho urazil, kto komu zničil život atď. Poznačilo ma to na celý život a netušil som, že sa toho dočkám tutok. Spomeňme si na KE DF ako to tam dopadlo, ja sa vážne obávam že to zničí celé fórum. ?
Ja si myslím že užívatelia, ktorí sa tu k niečomu pripájali by mohli prestať s tým hodnotením informačnej hodnoty každého príspevku a tiež by sa mohli zdržať poznámok o veku iných užívateľov. Užívatelia ako Slovanista a E499... by mohli viac uvažovať predtým než niečo napíšu, že či je to vhodné napísať alebo radšej nie a poznámky o svojich príspevkoch radšej nekomentovať. Proste moderovanie diskusie nechajme adminom.
To je všetko čo som k tejto téme chcel. ?
Reply on: hazard #60198:
Hmm... to je otazka na ktoru ti este urcite nemozem odpovedat, nemam tolko skusenosti ale jedno viem, v tomto meste je elektricka obcas ako neviditelna... ides s takym cca.22m kolosom a ludia v autach na chodnikoch ani okolo kolaji ta nevidia... je to smiesne ale ja to tak vidim... napriklad proste ides v Ruzinove smerom do mesta a ten clovek na miesto toho aby sa pozrel ci nejde elektricka po kolaji ktoru ide prechadzat prvu sa pozera na opacnu stranu a takych situacii je milion, keby som sa mal nad kazdym pozastavit tak za jedno kolo mas hlavu ako balon... ?

F.M.: Ja takych ludi ignorujem... kazdy raz zacinal, ale co ved aj oni sa musia niecim ukazat, len skoda ze vela krat som videl take hefty ze som len ziral ?
Reply on: d3k0 #60143:
Tymto myslis aj mna, vsak? A to len kvoli tomu, ze nejaky poblazneny igorko nema rovnaky nazor ako ja.. za to ze ma 44rokov sa nemusi vyvysovat ?
Reply on: Darro #60195:
Takých ľudí si nevšímaj. Ja keď som začínal na električkách, zácvikárka ma presne na také typy upozorňovala a tvrdila, že sú to zakomplexovaní ľudkovia, ktorí si svoje komplexy riešia v práci. Želám Ti pevné nervy a veľa kilometrov bez nehody. ?
Reply on: Darro #60195:
ake su podla teba najvacsie negativa tejto prace?
Reply on: F.M. #60196:

Je to ale typická slovenská mentalita. Ja viem, blbé.
Reply on: fobust #60194:
Osobne nemám rád "hádzanie do jedného vreca", či už vodičov alebo cestujúcich. Problém je ten, že človek si najľahšie zapamätá konfliktné typy a slušných ľudí si ani nevšimne.
Reply on: Mike #60191:
Ja ti poviem kde je aj dost velky problem... clovek ktory ma zaujem o miesto vodica ani z daleka nevie do coho ide robit a ked uz je v kurze a robi si vodicak na nove prostriedky uz je upisany a ked zisti ze co je to za pracu zacne mat problemy, stale frfle na kazdy detail a podobne... nedavno som sa s tym stetol, najpr by im mali ukazat do coho idu kym zacnu... druha vec je to s tym dokazovanim, ja som sa stretol s tym ze prave TÍ STARÍ vodici sa ukazuju a machruju pred mladym vodicom, ja som sa naucil jazdit podla vyhlasky, viem vyhlasku a ked som teraz v zacviku vidim ze realita je uplne ina (aj som to cakal)... ? Ukazovat sa kto je frajer v takejto praci je viac ako riskantne... a preto tu niektorí vodici stravia tak cca. malo casu a poslu ich niekam. A najradsej mam ked sa zacne dajake sedlacke prasa rozkrikovat len aby sa ukazal a jeho hlasky nemaju ani hlavu ani pätu... ?
Reply on: F.M. #60188:

Substrátu ale stačí jediná negatívna skúsenosť a už je pre neho celý podnik zlý a všetkých vodičov hádže do jedného vreca. V tom je problém a niet čudu že imidž DPB je taký, aký je. A presne ako sa vraví, ryba smrdí od hlavy....
Reply on: KLF #60184:
Hehe... raz k tomu prist muselo ? ale ty a v Ruzinove... to som necakal. ? tak nabuduce... ?
Reply on: Mike #60191:
Všade sú ľudia dobrí aj zlí. Tak medzi vodičmi ako aj medzi dispečermi.
Reply on: F.M. #60186:
Jasné, tie kritéria na prijímanie vodičov by mali byť posunuté v trocha inej rovine. Takisto by sa ale malo prehodnotiť prijímanie, resp. presúvanie nových dispečerov. Lebo niektorí sú ako malé deti a majú evidentne potrebu sebe, alebo niekomu niečo dokazovať a u niektorých vodičov vyslovene vyhľadávať každé jedno porušenie akýchkoľvek predpisov, nariadení a pod. nielen D1/1. Samozrejme, bavenie sa počas jazdy, alebo nebodaj telefonovanie je bez diskusie. Ale tu zoznam "sledovaných" priestupkov zdaleka nekončí... ? ?
Reply on: KLF #60189:
Nemám s tým problém. BMko vie. ?
Reply on: F.M. #60188:
Co keby si vyliezol z anonymity a povedal nam (kolegom) kto si ? Bo vacsinou tu o sebe vieme kto sme co sme. Dik.
Reply on: fobust #60187:
To súhlasím, ale potom je chybou DPB, že ich prijali ako vodičov MHD.
Reply on: F.M. #60186:

Niektorí, a nie je ich málo, sú.
Reply on: Mike #60182:
Sám za seba Ti môžem povedať, že k tomu, aby som jazdil podľa predpisov, nepotrebujem 100x za deň vidieť dispečerov. A preto podľa mňa by malo ísť podniku o to, aby už pri prijímaní nových ľudí sa zameral na to, či ten človek má zmysel pre zodpovednosť, alebo nie. Vodiči nie sú malé deti, aby potrebovali nad sebou dispečerský dozor.
Reply on: Darro #60172:
Tak sme sa konecne spoznali nazivo. 😉 Musim povedat, ze si spravny chalan. 😉 😉 Tesim sa na dalsie stretnutia.
Reply on: Mike #60182:
To je ako keď sa v rádiu hlásia kontroly a radary. Má to aj svoje + aj -. plusy napr. sú, že vodiči v tých úsekoch pôjdu predpisovo a o to by malo ísť predovšetkým, o bezpečnosť premávky. často aj hlásia hliadky a radary tam, kde nie sú, ale pôsobí to potom preventívne. Lebo aj keď mnohí o tom vedia (teda nie vždy všetci vodiči počúvajú dopr. servis), aj tak v tých úsekoch niektorí vedome porušujú predpis a musia ísť do toho s tým, že vedome ohorozujú seba aj iných a určite zaplatia tú pokutu.
Mínusy napr. sú, že vodič, ktorý nemá so svojim autom všetko v poriadku a počas jazdy sa nedostatok nedá napraviť, sa takejto kontrole radšej vyhne inou trasou a tak nie je konfrontovaný so zákonom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.