Reply on: Beus #60178:
Otvorená kabína - s tým súhlasím. Povolenie, ktoré býva v lete, by som nedal podľa dátumu, ale podľa vonkajšej teploty, napr. nad 20°C.Rýchlosti cez výhybky, príp. oblúky - toto už nie je vecou kontrolných orgánov, ale keďže sú palubné počítače, záleží na prevádzke, či sa na to zameria alebo nie (keďže sme na Slovensku, skôr nie a počká sa, kým sa nestane niečo podobné ako pred rokom v Prahe)
Vchádzanie pod kontakt výhybky, na ktorej je ešte voz - Toto je ten prípad, kde by mala platiť prezumpcia neviny, čiže vodičovi by to bolo treba dokázať. Myslíš si, že keby pri výhybke stál dispečer s fotoaparátom, tak by niekto porušil predpis???
F.M.
Priznám sa, netuším, ktoré sú to tie nepodstatné veci. Minimálne 90% zistených nedostatkov sú bavenie a telefonovanie počas jazdy. Dúfam, že mi nechceš tvrdiť, že sú to blbosti, ktoré nesúvisia s bezpečnosťou. Mnoho vodičov si neuvedomuje, že stačí zlomok sekundy nepozornosti a môže sa stať podobná nehoda ako včera. Zas na druhej strane sa priznám, že keď som začínal, zvykol som sa aj ja baviť počas jazdy a niekoľko krát mi za to boli krátené prémie. Ale nikdy sa mi nestalo, aby som sa na to pozeral tak, že ma niekto buzeruje, prípadne že mi k****i dispečerskí siahajú na moju výplatu. Skrátka porušil som predpisy, tak som niesol následky.