Re #58204 kri:
Aj ja som si tu už toľkokrát vylieval zlosť na dopravný podnik, no po včerajšku (viď včerajšie dopoludňajšie dispečerské fórum) som si uvedomil, že to k ničomu nevedie... Riešením problému môže byť napríklad takéto: Presťahujte sa do ||| VIEDNE |||. Tamojšou MHD som sa tam vozil síce len dvakrát (3. a 10. 12.) - vozil som sa od dopoludnia do večera. Všetko fungovalo ako malo, žiadny problém tam nebol, dokonca vodiči na konečných počas celej prestávky púšťali cestujúcich do vozu (dvere na dopyt a fotobunku). Autobusové linky majú interval povňäčšine okolo 10 minút, električkové ešte hustejší. O metre ani nehovorím, to jazdí takmer stále. A to aj počas večerných hodín, až do polnoci. Vozy sú čisté, relatívne nové. Takéto niečo Bratislave nehrozí... Teda jedným z možných riešení je presťahovať sa do Viedne a na dopravu vo vašom bydlisku sa už sťažovať nebudete. ?
Mike
Aj ta prašivá ŽST nové Mesto by sa dala zaratívniť a obsluha MHD zlepšiť. Čo je ale na tratiach 131 a 132 zaujímavé, že aj ony majú veľký potenciál pre S - Bahn. S trochou zveličenia poviem, by tam šli vybudovať celkom účelné a využívané zastávky Ostredky, Trnávka, alt. Cintorín Ružinov (to je sporné). Aj ta obsluha Prievozu a Priľahlej Pošne by za dala zabezpečiť z tej všivavej ÚNS, keby to tak niekto poňal.
A k samotnej Petržalke: je pozoruhodné, ako hlavne v nedeľu poobede, ale nielen vtedy, prúdia húfy - davy vä z príchodzích vlakov na Hl. St. do L93 (po starom aj L81) a idú do Petržalky.
Opačne to funguje tiež: z Petržky hlavne piatok poobede a sobotu doobede celkom dosť vä ide s L93 na Hl. St. Takže tých vlakov ani zďaleka nie je v Petržalke toľko, koľko by mohlo byť.
A možno to bude dosť pritiahnuté za vlasy, ale čo tkto poslať po vzore Tribeča (myslím) niktoré ďalšie rýchliky zo 120 a 130 do Petržalky. Následne študentská linka 131 by išla zo ŽST Petržalka cez most Lafanconi. ?